StoryEditor
Producenci
21.12.2021 00:00

Bielenda przejmuje She Cosmetics

Bielenda Kosmetyki Naturalne przejmuje She Cosmetics – polską firmę kosmetyczną, która specjalizuje się w produktach do pielęgnacji dłoni i stóp. To kolejna transakcja grupy Bielenda, która w styczniu tego roku nabyła marki Soraya i Dermika, a wcześniej BodyBoom, FaceBoom oraz BabyBoom.

Bielenda Kosmetyki Naturalne przejmuje She Cosmetics – polską firmę kosmetyczną, która specjalizuje się w produktach do pielęgnacji dłoni i stóp.

– Bielenda jest jednym z wiodących podmiotów na krajowym rynku kosmetycznym. Przejęcie She Cosmetics dodatkowo wzmocni pozycję spółki, poszerzy asortyment produktowy i zwiększy jej konkurencyjność. Chcemy rozwijać potencjał wszystkich marek grupy zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Wierzę, że produkty pod markami She Cosmetics znacząco przyczynią się do naszego rozwoju w najbliższych latach – skomentował Marek Bielenda, prezes grupy Bielenda Kosmetyki Naturalne.

She Cosmetics jest twórcą wyspecjalizowanych, naturalnych kosmetyków i akcesoriów do pielęgnacji dłoni i stóp. To jeden z liderów tego segmentu, który stawia na innowacyjność. W portfolio firmy znajdują się takie marki jak She Hand, She Foot oraz Man Foot.

Cieszymy się, że She Cosmetics staje się częścią jednej z kluczowych grup na rynku. Branża kosmetyczna to bardzo perspektywiczny sektor a dzięki dołączeniu do znacznie większej organizacji marki She Cosmetics zyskają dostęp do nowych możliwości rozwoju i szanse na umacnianie swojej pozycji – mówi Tomasz Załęski, commercial director w She Cosmetics.

Przejecie She Cosmetics to kolejna transakcja Bielendy. W styczniu 2021 r. firma rozszerzyła swój portfel o marki Soraya i Dermika, przejmując je dzięki wsparciu funduszu Innova Capital.

Czytaj też: Fundusz Innova Capital przejmuje udziały w firmie Bielenda Kosmetyki Naturalne 

Obok marek Bielenda i Bielenda Professional, do portfolio grupy należą również zakupione wcześniej BodyBoom, FaceBoom oraz BabyBoom. Produkty marek z portfolio są dostępne we wszystkich wiodących sieciach drogeryjnych w Polsce, na wielu platformach online oraz na wielu rynkach zagranicznych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. kwiecień 2024 13:10