StoryEditor
Producenci
14.11.2022 00:00

Dairy Fun - seria do kąpieli i pielęgnacji ciała oraz dłoni nagrodzona Perłą Rynku Kosmetycznego 2022

Dairy Fun to kosmetyki o niestandardowych formułach. Oferowane są w postaci galaretek, smoothie, budyni, sorbetów oraz kul do kąpieli. Kolejnym wyróżnikiem są soczyste kolory i owocowe zapachy. Dzięki temu linia jest idealna propozycją dla konsumentów, którzy oprócz skuteczności w działaniu oczekują innowacji w podejściu do pielęgnacji.

Dairy Fun to kompleksowa seria dziewięciu produktów do mycia i pielęgnacji ciała galaretki, smoothie, budynie, sorbety i kule do kąpieli. Te niestandardowe formuły stanowią o wyjątkowości i innowacyjności linii, która jest jednocześnie serią familijną, dostępną dla każdego. Soczyste kolory i owocowe zapachy wyróżniają kosmetyki spośród tych, które są aktualnie dostępne na rynku. Ich energetyzujący design zdecydowanie przykuwa uwagę.

Wyróżnienie linii, której koncept oparty jest na wyjątkowości to najwyższy dowód uznania tej innowacji, ale także kolejny element, który motywuje nas do działania. Dairy Fun to fuzja kolorów i niestandardowych formulacji, które z pewnością odbiegają od tych spotykanych na sklepowych półkach. Doskonale wiemy, że oprócz skuteczności w działaniu konsument oczekuje innowacji w podejściu do pielęgnacji. Nie chodzi tu tylko o innowacyjne surowce kosmetyczne, ale także ciekawy wygląd czy inny sposób aplikacji.

Dairy fun to nowoczesny sposób podania tradycyjnego kosmetyku. Dominujący kolor linii również nie jest przypadkowy. Pomarańczowa barwa symbolizuje energię, motywację do działania oraz kojarzy się z tym, co egzotyczne i ekscytujące. W ramach inauguracji serii odbył się także wyjątkowo atrakcyjny i energetyczny event dla influencerów oraz redakcji pism branżowych, które podzieliły się z nami bardzo pozytywnym feedbackiem. Spotkanie w postaci letniego pikniku, wypełnionego masą atrakcji, a dodatkowo zwieńczone warsztatami hand made – wzbudziło wiele emocji oraz efekt „wow!” – co było dla nas niezwykle ważne i inspirujące.

Czytaj też: Delia Cosmetics zaprezentowała swoją linię pielęgnacyjną podczas spotkania w plenerze 

Ratujemy pszczoły z Dairy Funem!

Przy planowaniu działań marketingowych poszliśmy o krok dalej, ponieważ Dairy Fun został partnerem łódzkiego start-upu, ratującego pszczoły. Wśród linii znajduje się sorbet do rąk „Cud Miód” – który bezpośrednio nawiązuje do akcji. Głównym elementem współpracy jest sponsoring ula, który jest zdalnie monitorowany 24/h – niebawem na naszych profilach SoMe pojawią się szczegóły projektu.

Czytaj też: Delia Cosmetics zbudowała ul zarządzany przez sztuczną inteligencję

Dziękujemy za docenienie naszej pracy i płynącej wraz z nią idei, ponieważ każdy kosmetyk, który wytarzamy oparty jest przede wszystkim na wartościach: autentyczności, jakości i dostępności. Otrzymane wyróżnienie z pewnością wykorzystamy w komunikacji online na wszystkich dostępnych kanałach www, Facebook (również przy projekcie Inteligentnych Uli), Instagram oraz TikTok oraz w kanałach offline.

Czytaj też: Renata Ciszewska, Delia Cosmetics: Widzimy przyszłość w e-commerce, ale poszerzamy też naszą obecność w sieciach stacjonarnych

***

Perły Rynku Kosmetycznego to projekt prowadzony przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych od 16 lat. Wyłaniane są w nim najlepsze nowości w kategoriach beauty. Zwycięzców wskazuje profesjonalne jury, w którego składzie zasiadają menedżerowie z sieci drogeryjnych, aptecznych oraz platform e-commerce. Jurorzy osobiście testują produkty zgłoszone do badania i oceniają ich potencjał rynkowy.

Poznaj jurorów Perły Rynku Kosmetycznego 2022: lista ekspertów

W tegorocznej edycji badania jurorzy wskazali zwycięzców w 18 kategoriach kosmetycznych, w tym Innowacja kosmetyczna oraz Debiut kosmetyczny.

Czytaj więcej: Poznaliśmy zwycięzców rankingu Perły Rynku Kosmetycznego 2022! [FOTOGALERIA]

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
01.12.2025 15:09
Chińczycy inwestują 17 mln euro w fabrykę opakowań kosmetycznych w Portugalii
Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie - dwie w Chinach i dwie w MeksykuShyaHsin Packaging

Chińska firma ShyaHsin Packaging zainwestuje 16,86 mln euro w budowę zakładu produkcyjnego opakowań kosmetycznych premium w Portugalii – poinformowałą AICEP (Agência para o Investimento e Comércio Externo de Portugal).

Fabryka chińskiej firmy, specjalizującej się w projektowaniu i produkcji opakowań kosmetycznych (m.in. na tusze do rzęs, błyszczyki do ust, pomadki, pudry w kompakcie, pędzle i lakiery do paznokci) oraz dostarczaniu kompletnych rozwiązań dla przemysłu kosmetycznego, jest już na zaawansowanym etapie budowy. Lokalizacja fabryki to Maceria na zachodzie Portugalii. Oddanie inwestycji do użytku planowane jest na koniec października 2026 roku. Będzie ona korzystać z 17-procentowej zachęty inwestycyjnej, w pełni kwalifikującej się do finansowania europejskiego.

Inwestycja ta jest uznawana za „strategicznie interesującą dla gospodarki kraju lub danego regionu”, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Spójności Terytorialnej z 5 sierpnia, a także „spełnia warunki niezbędne do przyznania zachęt finansowych” – wynika z analizy przeprowadzonej przez AICEP.

Projekt, który otrzyma 2,86 mln euro wsparcia z programu Compete 2030, „ma na celu utworzenie w Portugalii jednostki produkcyjnej Grupy SHP, która będzie wytwarzać opakowania kosmetyków dla segmentu premium” – jak można przeczytać w opisie projektu.

image

Chiny modernizują regulacje kosmetyczne: wielki smok zacieśnia pasa

Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie, dwie w Chinach i dwie w Meksyku, i specjalizuje się w produkcji opakowań kosmetyków od ponad 50 lat. W styczniu 2024 roku poinformowano, że chińska firma stworzy w budynku dawnej fabryki Dexprom „jedną z największych fabryk opakowań kosmetycznych”, która będzie obsługiwać wiodących producentów kosmetyków, w tym L’Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.11.2025 09:32
Estée Lauder zamyka centrum technologiczne w Bukareszcie i redukuje zatrudnienie
Estée Lauder zapowiada poważne zmiany w strukturze firmy.M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Estée Lauder Companies ogłosiła zamknięcie swojego bukareszteńskiego centrum technologicznego, co wiąże się ze zwolnieniem 150 pracowników. Decyzja wpisuje się w szeroko zakrojony program restrukturyzacyjny Beauty Turnaround, który firma realizuje w odpowiedzi na pogorszenie wyników sprzedażowych w ostatnich miesiącach.

Bukareszteński hub technologiczny został uruchomiony w kwietniu 2023 roku jako trzecie globalne centrum technologiczne ELC. Jak podaje serwis Profit.ro, obiekt został całkowicie zamknięty, choć decyzja ta nie obejmuje większego biura Estée Lauder w stolicy Rumunii, które kontynuuje działalność bez zmian. Zamknięcie tak niedawno uruchomionej jednostki podkreśla skalę i pilność bieżących działań oszczędnościowych.

Restrukturyzacja, zapowiedziana przez CEO Stéphane’a de La Faverie w lutym 2025 roku, przewiduje redukcję nawet do 7 000 etatów na całym świecie. Do tej pory zlikwidowano już 3 200 stanowisk, a zamknięcie rumuńskiego centrum stanowi kolejny krok w realizacji strategii cięcia kosztów i porządkowania globalnej struktury operacyjnej.

Program Beauty Turnaround został wdrożony po roku słabszych wyników sprzedaży, które skłoniły firmę do rewizji dotychczasowych działań i ograniczenia kosztów tam, gdzie jest to możliwe. Władze ELC podkreślają, że zmiany mają na celu przywrócenie dynamiki wzrostu oraz wzmocnienie efektywności technologicznej i operacyjnej przedsiębiorstwa.

Zamykanie wybranych jednostek i redukcje zatrudnienia są częścią szerszej strategii restrukturyzacyjnej obejmującej rynki na wielu kontynentach. Estée Lauder zapowiada, że kolejne etapy programu będą konsekwentnie wdrażane w 2025 roku, a firma koncentruje się na osiągnięciu stabilizacji finansowej po okresie osłabionych wyników sprzedaży.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. grudzień 2025 01:11