StoryEditor
Producenci
14.11.2022 00:00

Dairy Fun - seria do kąpieli i pielęgnacji ciała oraz dłoni nagrodzona Perłą Rynku Kosmetycznego 2022

Dairy Fun to kosmetyki o niestandardowych formułach. Oferowane są w postaci galaretek, smoothie, budyni, sorbetów oraz kul do kąpieli. Kolejnym wyróżnikiem są soczyste kolory i owocowe zapachy. Dzięki temu linia jest idealna propozycją dla konsumentów, którzy oprócz skuteczności w działaniu oczekują innowacji w podejściu do pielęgnacji.

Dairy Fun to kompleksowa seria dziewięciu produktów do mycia i pielęgnacji ciała galaretki, smoothie, budynie, sorbety i kule do kąpieli. Te niestandardowe formuły stanowią o wyjątkowości i innowacyjności linii, która jest jednocześnie serią familijną, dostępną dla każdego. Soczyste kolory i owocowe zapachy wyróżniają kosmetyki spośród tych, które są aktualnie dostępne na rynku. Ich energetyzujący design zdecydowanie przykuwa uwagę.

Wyróżnienie linii, której koncept oparty jest na wyjątkowości to najwyższy dowód uznania tej innowacji, ale także kolejny element, który motywuje nas do działania. Dairy Fun to fuzja kolorów i niestandardowych formulacji, które z pewnością odbiegają od tych spotykanych na sklepowych półkach. Doskonale wiemy, że oprócz skuteczności w działaniu konsument oczekuje innowacji w podejściu do pielęgnacji. Nie chodzi tu tylko o innowacyjne surowce kosmetyczne, ale także ciekawy wygląd czy inny sposób aplikacji.

Dairy fun to nowoczesny sposób podania tradycyjnego kosmetyku. Dominujący kolor linii również nie jest przypadkowy. Pomarańczowa barwa symbolizuje energię, motywację do działania oraz kojarzy się z tym, co egzotyczne i ekscytujące. W ramach inauguracji serii odbył się także wyjątkowo atrakcyjny i energetyczny event dla influencerów oraz redakcji pism branżowych, które podzieliły się z nami bardzo pozytywnym feedbackiem. Spotkanie w postaci letniego pikniku, wypełnionego masą atrakcji, a dodatkowo zwieńczone warsztatami hand made – wzbudziło wiele emocji oraz efekt „wow!” – co było dla nas niezwykle ważne i inspirujące.

Czytaj też: Delia Cosmetics zaprezentowała swoją linię pielęgnacyjną podczas spotkania w plenerze 

Ratujemy pszczoły z Dairy Funem!

Przy planowaniu działań marketingowych poszliśmy o krok dalej, ponieważ Dairy Fun został partnerem łódzkiego start-upu, ratującego pszczoły. Wśród linii znajduje się sorbet do rąk „Cud Miód” – który bezpośrednio nawiązuje do akcji. Głównym elementem współpracy jest sponsoring ula, który jest zdalnie monitorowany 24/h – niebawem na naszych profilach SoMe pojawią się szczegóły projektu.

Czytaj też: Delia Cosmetics zbudowała ul zarządzany przez sztuczną inteligencję

Dziękujemy za docenienie naszej pracy i płynącej wraz z nią idei, ponieważ każdy kosmetyk, który wytarzamy oparty jest przede wszystkim na wartościach: autentyczności, jakości i dostępności. Otrzymane wyróżnienie z pewnością wykorzystamy w komunikacji online na wszystkich dostępnych kanałach www, Facebook (również przy projekcie Inteligentnych Uli), Instagram oraz TikTok oraz w kanałach offline.

Czytaj też: Renata Ciszewska, Delia Cosmetics: Widzimy przyszłość w e-commerce, ale poszerzamy też naszą obecność w sieciach stacjonarnych

***

Perły Rynku Kosmetycznego to projekt prowadzony przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych od 16 lat. Wyłaniane są w nim najlepsze nowości w kategoriach beauty. Zwycięzców wskazuje profesjonalne jury, w którego składzie zasiadają menedżerowie z sieci drogeryjnych, aptecznych oraz platform e-commerce. Jurorzy osobiście testują produkty zgłoszone do badania i oceniają ich potencjał rynkowy.

Poznaj jurorów Perły Rynku Kosmetycznego 2022: lista ekspertów

W tegorocznej edycji badania jurorzy wskazali zwycięzców w 18 kategoriach kosmetycznych, w tym Innowacja kosmetyczna oraz Debiut kosmetyczny.

Czytaj więcej: Poznaliśmy zwycięzców rankingu Perły Rynku Kosmetycznego 2022! [FOTOGALERIA]

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.12.2025 19:40
Współpraca o zapachu czekolady: efekty dostępne w Rossmannie
Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek czekolady Wedlamat.pras.

Candly&Co. połączyło siły z marką E.Wedel, tworząc limitowaną kolekcję świec i dyfuzorów zapachowych inspirowanych ulubionymi słodkościami Polaków: czekoladą Deserową oraz czekoladą Karmelową. Produkty są dostępne w wybranych drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.

To ciekawa współpraca, która przenosi dobrze znane i lubiane smaki na zupełnie nowy poziom – do świata zapachu i domowej atmosfery. Zapach inspirowany czekoladą Deserową otula wnętrze głęboką, słodko-orientalną kompozycją inspirowaną intensywną deserową czekoladą, przełamaną tonką, wanilią, świeżością szałwii i zmysłowym piżmem. Natomiast produkty inspirowane czekoladą Karmelową zachwycają aksamitną i kremową słodyczą karmelu z subtelnymi prażonymi akcentami i nutą wanilii oraz paczuli, która nadaje głębi i niezwykłej apetyczności. To zapachy, które potrafią poprawić nastrój od pierwszej chwili, wnosząc do wnętrz przytulne, relaksujące, czekoladowe ciepło.

Ta współpraca była dla nas ogromną inspiracją. Pracując nad kompozycjami, zależało nam na stworzeniu zapachów, które budzą emocje i poprawiają nastrój – tak jak chwila przyjemności z ulubioną czekoladą. Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek, a wewnątrz znajdują się nowoczesne, designerskie szkła ozdobione subtelnym złotym detalem. To słodka przerwa od codzienności i sposób, by otulić dom ciepłem i przyjemnością – opowiada Aleksandra Pankowska, założycielka Candly&Co.

Produkty są edycją limitowaną, w ramach kolejnej odsłony współpracy. E.Wedel x Candly&Co. Wytwarzane ręcznie w Polsce, opierają się na wegańskiej formule. Zamknięte w eleganckich flakonach, doskonale prezentują się w każdym wnętrzu. 

W Wedlu od lat celebrujemy radość płynącą z małych przyjemności i bliskości. Dzięki tej współpracy konsumenci mogą doświadczać naszej marki na nowym, wielozmysłowym poziomie. Te czekoladowe nuty zapachowe w domu to nie tylko aromatyczne doznania, ale również wyjątkowy prezent, który łączy ludzi i tworzy niezwykłe wspomnienia – dodaje Karolina Janczyk-Truchlewska, project manager z firmy Wedel.

Kolekcja. E.Wedel x Candly&Co dostępna jest stacjonarnie wyłącznie w drogeriach Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.12.2025 09:33
L’Oréal rozważa inwestycję w Giorgio Armani. Ruszają przygotowania do sprzedaży 15-proc. pakietu
Globalna marka zmieni potencjalnie właściciela.BadPixma/shutterstock

L’Oréal potwierdził, że „bardzo szybko” rozpocznie analizę potencjalnej inwestycji w Giorgio Armani, po tym jak w testamencie zmarłego projektanta znalazły się szczegółowe wytyczne dotyczące stopniowej sprzedaży lub wejścia marki na giełdę. To pierwsza oficjalna deklaracja koncernu w sprawie udziału w przyszłej restrukturyzacji własnościowej włoskiego domu mody.

Podczas spotkania z analitykami dyrektor finansowy L’Oréal, Christophe Babule, poinformował, że grupa „zdecydowanie” oceni możliwość nabycia udziałów w Armani. Zgodnie z ujawnionymi planami w ciągu najbliższych 18 miesięcy ma zostać uruchomiony proces sprzedaży lub upublicznienia pierwszego pakietu obejmującego 15 proc. akcji. Priorytet dostępu do transakcji otrzymają cztery podmioty: L’Oréal, LVMH, EssilorLuxottica oraz inna firma o porównywalnej skali.

Decyzja wynika z wieloletnich spekulacji dotyczących sukcesji u Armaniego oraz przyszłości jego biznesu beauty, który od lat funkcjonuje na licencji L’Oréal. Przyszły nabywca pakietu mniejszościowego może istotnie wpłynąć na układ sił w segmencie marek luksusowych, zarówno w branży modowej, jak i perfumeryjno-makijażowej.

Ewentualne wejście kapitałowe L’Oréal do Giorgio Armani mogłoby wzmocnić pozycję francuskiej grupy na globalnym rynku luksusowych kosmetyków. Marka Armani Beauty należy do najbardziej rozpoznawalnych w portfolio perfum i makijażu L’Oréal, a zabezpieczenie jej długoterminowej obsługi w ramach koncernu ma strategiczne znaczenie przy rosnącej konkurencji o prestiżowe licencje.

Z kolei dla samego Armaniego sprzedaż 15-proc. pakietu ma być pierwszym etapem uporządkowanej zmiany właścicielskiej, zapisanej w testamencie projektanta. Wynik procesu – zależny od struktury oferty i wyboru inwestora – zadecyduje o przyszłym kierunku rozwoju jednego z najbardziej wpływowych domów mody w Europie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. grudzień 2025 01:21