
Estée Lauder poinformowała, że pomimo wyzwań logistycznych związanych z pandemią, maszyny zostały dostarczone i ustawione w dedykowanym pomieszczeniu w filipińskim szpitalu. Ten dar umożliwi leczenie dwukrotnie większej liczby pacjentek.
Kampanię na rzecz walki z rakiem piersi rozpoczęła założona w 1992 r. przez Evelyn H. Lauder fundacja. To właśnie ona wprowadziła kultową już różową wstążkę, która jest symbolem walki z tą chorobą.
Kampania na rzecz raka piersi jest największym programem Estée Lauder Companies. Dzięki wspólnym wysiłkom pracowników, konsumentów i partnerów Kampania wspiera ponad 60 organizacji na całym świecie. Wspólnie, The Breast Cancer Campaign i The Estée Lauder Companies Charitable Foundation sfinansowały ponad 108 milionów dolarów na ratujące życie globalne badania, edukację i usługi medyczne – z czego ponad 86 milionów dolarów finansuje granty na badania medyczne za pośrednictwem Breast Cancer Research Foundation. BCRF jest zaangażowana w rozwój najbardziej obiecujących badań na świecie w celu wyeliminowania raka piersi.
Przeczytaj również: Estée Lauder Companies podkreśla swoje stanowisko wobec wojny. Zawiesza wszelką działalność w Rosji
Tak wyglądają maszyny ufundowane przez Estée Lauder.