Kampania „Night Night Club” to kolejny krok w strategii Estée Lauder, mającej na celu dostarczenie produktów do pielęgnacji nocnej, które sprostają potrzebom nawet najbardziej wymagających klientów. Wprowadzenie nowych produktów z zaawansowaną technologią podkreśla zaangażowanie marki w poszerzenie oferty i dotrzymywanie kroku nowym trendom.
Kampania „Night Night Club” z Nicole Richie jako twarzą marki rozpocznie się w dwóch fazach: 1 sierpnia i 29 sierpnia. Kampania będzie widoczna na różnych platformach cyfrowych i społecznościowych, w Taxi TV, OTT Streaming oraz w reklamach zewnętrznych. Richie wyraziła swoje zadowolenie ze współpracy, mówiąc:
Nicole Richie to amerykańska aktorka, projektantka mody i przedsiębiorczyni. Znana jest przede wszystkim z występów w reality show "The Simple Life", gdzie pojawiła się u boku swojej przyjaciółki Paris Hilton. Poza karierą telewizyjną, Richie z powodzeniem rozwija swoje marki modowe, takie jak House of Harlow 1960. Jest również autorką dwóch książek i zaangażowaną matką dwójki dzieci.
Czytaj także: Estée Lauder zabezpiecza swoją przyszłość nową linią kredytową