StoryEditor
Producenci
29.03.2024 11:43

Inglot otworzył kolejny sklep w nowym koncepcie. Tym razem w Poznaniu

W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż
W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż / Inglot
W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż
/ Inglot
W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż
/ Inglot
W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż
/ Inglot
W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż
W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż
W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż
W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż
Gallery
Nowy sklep Inglot otwarty został w Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu. Jego wystrój jest zgodny z najnowszym konceptem marki, którego celem jest zapewnienie przestrzeni do wygodnych zakupów z uwzględnieniem preferencji konsumentów z różnych grup wiekowych.

Pod koniec ubiegłego roku Inglot otworzył w Galerii Krakowskiej swój pierwszy monobrandowy sklep w nowym koncepcie visual merchandisingu.

Grzegorz Inglot, CEO firmy mówił wtedy:

Nowy look jest odzwierciedleniem transformacji marki, która zakłada bliższą relację firmy z klientami. 

 

Czytaj też: Sklep Inglot w nowym koncepcie już otwarty w Galerii Krakowskiej (wiadomoscikosmetyczne.pl)

 

Przy okazji prezes Inglota zapowiedział, że w 2024 r. firma planuje uruchomić przynajmniej 10 punktów sprzedaży zgodnych z nowym modelem. Pierwszy z nich właśnie został otwarty w Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu.

Kamila Rutka, visual merchandising & retail marketing manager Inglot mówi:

Pięknie zaprojektowana, czysta w formie, przytulna i bardzo zachęcająca przestrzeń reprezentuje zupełnie nowy wymiar strategii naszej marki.

Dodaje też, że celem marki było stworzenie czegoś więcej niż tylko wygodnego miejsca na zakupy. Chodziło o przestrzeń, która inspiruje i oferuje wyjątkowe doświadczenia dla konsumentów z różnych grup wiekowych tak, by każdy mógł odkrywać królestwo kosmetyków.

Nowy koncept sklepu daje klientom możliwość pełnej samoobsługi, co jest nowością dla salonów marki. Do sprawdzania produktów na własnej skórze zachęca strefa z umywalką, umożliwiająca higieniczne testowanie. Do dyspozycji kupujących pozostają również doświadczeni konsultanci makijażowi, którzy w razie potrzeby pomagają w doborze produktów, udzielają profesjonalnych porad i wykonują usługi makijażu.  

W nowej odsłonie salonu marki dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Sklep został uzupełniony również o ekran wstęgowy na środku salonu. Natomiast beżowa kolorystyka ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy. Tę bazę uzupełniają akcenty kolorystyczne, tzw. makijaż sklepu, który pojawia się w postaci kolorowych elementów, wizualnie dzieląc przestrzeń sprzedażową od strefy makeup. Ta ostatnia sekcja daje klientom komfort i poczucie kameralności podczas wykonywania przez makijażystów usługi makijażu.

Zgodnie z wcześniejszymi zapewnieniami firmy Inglot, sukcesywnie będzie ona modernizować swoje sklepy w Polsce i na świecie. Metamorfozę przejdą także punkty marki Inflot działające w sklepach multibrandowych, np. w Hebe.

Czytaj też:

Milena Inglot: Wciąż jesteśmy wierni naszej strategii sprzedaży poprzez markowe sklepy stacjonarne. Jednak równocześnie mocno stawiamy na e-commerce (wiadomoscikosmetyczne.pl)

Inglot kończy 40 lat. Na urodziny firma zaprosiła wszystkich swoich klientów (wiadomoscikosmetyczne.pl)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.04.2024 16:38
Magdalena Kuś, Paese: Ekologia i opakowania refill to trendy dla branży na przyszłość [Cosmoprof Bolonia 2024]
Zespół Euphora Paese na targach Cosmoprof Worldwide Bologna 2024fot. Euphora Paese
Ekologia jest najważniejszym trendem w branży kosmetycznej, cały sektor idzie przede wszystkim w kierunku rozwiązań chroniących środowisko – uważa Magdalena Kuś, product manager marki Paese. Według niej właśnie to przede wszystkim pokazała ostatnia edycja międzynarodowych targów Cosmoprof we Włoszech.

Ekologia jest czynnikiem, który determinuje działanie firm kosmetycznych i jest głównym trendem przyszłości. To według Magdaleny Kuś, product manager marki Paese pokazała m.in. ostatnia edycja kosmetycznych targów Cosmoprof w Bolonii we Włoszech.

– W tym roku Cosmoprof jasno wskazał nam kierunek, w jakim idzie branża, czyli ekologia, ekologia i jeszcze raz ekologia. Produkty, sposób utylizacji, skład kosmetyków, opakowania – we wszystkich obszarach stawiamy na naturę i troskę o środowisko. Głównym trendem na nadchodzący czas są opakowania z możliwością ponownego uzupełnienia, czyli refill – mówi Magdalena Kuś.

Euphora Paese jest polską firmą. Specjalizuje się w produkcji kosmetyków do makijażu, których uzupełnieniem są wybrane produkty pielęgnacyjne i akcesoria kosmetyczne. Spółka działa w Krakowie, gdzie ma własne laboratoria i zaplecze laboratoryjne. Produkuje także na zlecenie sieci handlowych, m.in. dla Hebe oraz dla innych podmiotów. Swoje kosmetyki eksportuje do 50 krajów świata.

To, jak podkreśla Magdalena Kuś, mobilizuje spółkę do patrzenia na biznes nie przez pryzmat lokalnego a globalnego rynku i śledzenia światowych trendów. Na to z kolei pozwala udział w międzynarodowych targach.

– Dla marek obecnych na rynkach międzynarodowych, targi to świetna okazja na wymianę cennych kontaktów i miejsce wielu inspiracji. Mimo rozwoju technologii i digitalowych narzędzi biznesowych kontakt na żywo to dalej zupełnie inny rodzaj doświadczenia. Zdarza się, że regularnie wymieniam maile z partnerami Paese z drugiego końca świata, a tak naprawdę nigdy nie mieliśmy okazji porozmawiać na żywo. To bardzo cenne, kiedy na evencie branżowym w końcu możemy się poznać, wymienić spostrzeżeniami. To jest jakiś rodzaj integracji i od tej pory nasza współpraca idzie coraz pomyślniej. Uważam, że targi to dalej świetna inicjatywa dla biznesu – mówi Magdalena Kuś.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.04.2024 10:15
Beiersdorf zadowolony z rozpoczęcia roku finansowego 2024
Beiersdorf odnotował satysfakcjonujące dla siebie wyniki w pierwszej części roku finansowego 2024.Shutterstock
Beiersdorf dobrze rozpoczyna rok finansowy 2024. Segment działalności konsumenckiej osiągnął w pierwszym kwartale dwucyfrowy organiczny wzrost sprzedaży na poziomie 10,0 proc., generując sprzedaż na poziomie 2,2 miliarda euro. Sprzedaż Grupy osiągnęła w pierwszym kwartale 2,6 miliarda euro i wzrosła o 7,3 proc. w ujęciu organicznym.

Marka Nivea – w tym Labello – osiągnęła w pierwszym kwartale organiczny wzrost sprzedaży o 12,6 proc. rok do roku, napędzany zrównoważonymi cenami i wzrostem wolumenu. Kultowa marka Beiersdorfa rozwijała się we wszystkich regionach i odnotowała największy wzrost sprzedaży w Europie (13 proc. w ujęciu organicznym) i na rynkach wschodzących (14 proc. w ujęciu organicznym). Wzrost ten był napędzany kategoriami Sun, Deo i Face Care oraz ciągłym sukcesem gamy produktów Luminous.

Marki Derma Eucerin i Aquaphor odnotowały organiczny wzrost sprzedaży o 10,2 proc. na początku roku finansowego 2024. Kluczowym czynnikiem wpływającym na ten wynik były dobre wyniki działalności Eucerin Sun, szczególnie w Europie. Eucerin wszedł także na rynek pielęgnacji twarzy w USA. La Prairie powróciła do wzrostu w pierwszym kwartale 2024 r., odnotowując organiczny wzrost sprzedaży o 1 proc.. Zmiany w luksusowej marce Beiersdorf nabierają obecnie tempa po trudnych warunkach na rynku zewnętrznym w zeszłym roku. Dalsze przyspieszenie wzrostu spodziewane jest w drugiej połowie roku.

Dział Healthcare, który w dużej mierze obejmuje działalność w zakresie plastrów Hansaplast i Elastoplast, odnotował organiczny wzrost sprzedaży o 1,5 proc.. Głównymi czynnikami wpływającymi na ten wynik były znaczące wzrosty na rynkach wschodzących i w Europie. Na cały rok 2024 Beiersdorf aktualizuje swoje wytyczne dla segmentu działalności konsumenckiej. Obecnie spółka spodziewa się organicznego wzrostu sprzedaży na poziomie 6–8 proc.. Jednocześnie potwierdziła ambicję przekroczenia ubiegłorocznej marży EBIT (po wyłączeniu czynników specjalnych) o 50 pb.

Czytaj także: Nivea przeprojektowuje opakowania i formuły, aby spełnić cele firmy Beiersdorf w zakresie zrównoważonego rozwoju na rok 2025

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. kwiecień 2024 21:28