StoryEditor
Producenci
29.03.2024 11:43

Inglot otworzył kolejny sklep w nowym koncepcie. Tym razem w Poznaniu

W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż
W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż / Inglot
W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż
/ Inglot
W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż
/ Inglot
W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż
/ Inglot
W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż
W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż
W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż
W nowej odsłonie salonu marki Ingot dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Natomiast beżowa kolorystyka wnętrza ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy czekającej na makijaż
Gallery
Nowy sklep Inglot otwarty został w Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu. Jego wystrój jest zgodny z najnowszym konceptem marki, którego celem jest zapewnienie przestrzeni do wygodnych zakupów z uwzględnieniem preferencji konsumentów z różnych grup wiekowych.

Pod koniec ubiegłego roku Inglot otworzył w Galerii Krakowskiej swój pierwszy monobrandowy sklep w nowym koncepcie visual merchandisingu.

Grzegorz Inglot, CEO firmy mówił wtedy:

Nowy look jest odzwierciedleniem transformacji marki, która zakłada bliższą relację firmy z klientami. 

 

Czytaj też: Sklep Inglot w nowym koncepcie już otwarty w Galerii Krakowskiej (wiadomoscikosmetyczne.pl)

 

Przy okazji prezes Inglota zapowiedział, że w 2024 r. firma planuje uruchomić przynajmniej 10 punktów sprzedaży zgodnych z nowym modelem. Pierwszy z nich właśnie został otwarty w Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu.

Kamila Rutka, visual merchandising & retail marketing manager Inglot mówi:

Pięknie zaprojektowana, czysta w formie, przytulna i bardzo zachęcająca przestrzeń reprezentuje zupełnie nowy wymiar strategii naszej marki.

Dodaje też, że celem marki było stworzenie czegoś więcej niż tylko wygodnego miejsca na zakupy. Chodziło o przestrzeń, która inspiruje i oferuje wyjątkowe doświadczenia dla konsumentów z różnych grup wiekowych tak, by każdy mógł odkrywać królestwo kosmetyków.

Nowy koncept sklepu daje klientom możliwość pełnej samoobsługi, co jest nowością dla salonów marki. Do sprawdzania produktów na własnej skórze zachęca strefa z umywalką, umożliwiająca higieniczne testowanie. Do dyspozycji kupujących pozostają również doświadczeni konsultanci makijażowi, którzy w razie potrzeby pomagają w doborze produktów, udzielają profesjonalnych porad i wykonują usługi makijażu.  

W nowej odsłonie salonu marki dużą uwagę poświęcono witrynie, która jest jednym z kluczowych elementów komunikacji. Sklep został uzupełniony również o ekran wstęgowy na środku salonu. Natomiast beżowa kolorystyka ma nawiązywać do odcienia skóry twarzy. Tę bazę uzupełniają akcenty kolorystyczne, tzw. makijaż sklepu, który pojawia się w postaci kolorowych elementów, wizualnie dzieląc przestrzeń sprzedażową od strefy makeup. Ta ostatnia sekcja daje klientom komfort i poczucie kameralności podczas wykonywania przez makijażystów usługi makijażu.

Zgodnie z wcześniejszymi zapewnieniami firmy Inglot, sukcesywnie będzie ona modernizować swoje sklepy w Polsce i na świecie. Metamorfozę przejdą także punkty marki Inflot działające w sklepach multibrandowych, np. w Hebe.

Czytaj też:

Milena Inglot: Wciąż jesteśmy wierni naszej strategii sprzedaży poprzez markowe sklepy stacjonarne. Jednak równocześnie mocno stawiamy na e-commerce (wiadomoscikosmetyczne.pl)

Inglot kończy 40 lat. Na urodziny firma zaprosiła wszystkich swoich klientów (wiadomoscikosmetyczne.pl)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.09.2025 16:00
Shaquille O’Neal debiutuje z własnym zapachem
Koszykarz wszedł w nową kategorię produktową.Shaquille O‘Neal

Były gwiazdor NBA i osobowość telewizyjna Shaquille O’Neal wprowadził na rynek swój pierwszy zapach sygnowany własnym nazwiskiem. Nowy produkt został zaprezentowany jako „wyrafinowana woda toaletowa” i trafi do sprzedaży w sieci JCPenney, gdzie od siedmiu lat dostępna jest także linia odzieżowa Shaquille O’Neal XLG Big & Tall. W ciągu najbliższych sześciu miesięcy zapach ma pojawić się również w ofercie dodatkowych detalistów.

Flakon utrzymany jest w eleganckiej, czarnej kolorystyce z miedzianymi i złotymi akcentami, a dodatkowym elementem wyróżniającym jest podpis sportowca umieszczony na butelce. Kompozycja zapachu rozpoczyna się nutami bergamotki, grejpfruta i czarnego pieprzu. Serce tworzą kardamon, zamsz i benzoes, natomiast bazę budują tonka, bursztyn i piżmo.

JCPenney podkreśla, że kategoria zapachów to jedna z najlepiej sprzedających się w segmencie beauty tej sieci. Według Jo Osborne, wiceprezeski i dyrektorki generalnej ds. urody, Center Core & Footwear w JCPenney, zapachy celebryckie cieszą się dużą popularnością wśród klientów. Sieć widzi w premierze perfum Shaquille’a O’Neala naturalne przedłużenie dotychczasowej współpracy, która rozpoczęła się od kolekcji odzieży w dużych rozmiarach.

Wprowadzenie zapachu stanowi kolejny przykład strategii detalistów polegającej na łączeniu różnych kategorii produktowych w ramach jednej marki celebryty. Po sukcesie linii odzieżowej O’Neala w JCPenney, debiut zapachu ma wzmocnić jego obecność na rynku beauty i zwiększyć sprzedaż w segmentach określanych jako „przystępne luksusy”.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.09.2025 10:08
Prezes Unilever zapowiada zwolnienie 200 pracowników – zmiana dotknie stanowisk kierowniczych
Do końca 2026 roku Unilever planuje wygenerowanie 800 mln euro oszczędnościBalazsSebok/Shutterstock

Unilever poinformował o planach zmian, które dotkną struktur zarządu. Fernando Fernandez, pełniący od niedawna funkcję CEO Unilevera, zapowiedział już kompleksowy przegląd 200 kluczowych stanowisk kierowniczych. Jego zdaniem potrzebna jest wymiana ok. jednej czwartej personelu kierowniczego.

Decyzja Hernandeza jest kontynuacją szerszej restrukturyzacji, w ramach której w ostatnich osiemnastu miesiącach firma już zredukowała 18 proc. pracowników biurowych.

Jak podkreśla Fernando Fernandez, celem zmian jest „bezlitosna egzekucja” strategii rozwoju i podniesienie poziomu przywództwa do rynkowych standardów. Każde z 200 stanowisk ma zostać przeanalizowane osobno, a zespół zarządzający zostanie odnowiony o jedną czwartą. 

CEO Unilevera podkreślił przy tym, że firma nie tylko planuje wprowadzenie nowych liderów, lecz także przyspieszenie awansów talentów wewnętrznych i wzmocnienie systemu motywacyjnego. Jest to jego zdaniem konieczne, aby Unilever mógł realizować swoją wizję jako „maszyna do kreowania popytu” z silnymi filarami geograficznymi w Stanach Zjednoczonych i Indiach.

Restrukturyzacja w Unilever ma zapewnić pełną przejrzystość i odpowiedzialność w organizacji. Zdaniem Fernandeza, Unilever musi działać szybciej niż konkurencja. – Decyzje podejmujemy przy 70-procentowej pewności. Jeśli czekasz na 100 procent, jesteś spóźniony, a w branży dóbr konsumpcyjnych spóźnienie to najgorsze słowo – podkreśla prezes Unilevera.

image

Unilever stawia na kategorie beauty oraz wellness – i zwiększa sprzedaż

Fernandez przypomina też, że utrzymuje cel redukcji kosztów. Do końca 2026 roku Unilever planuje wygenerowanie 800 mln euro oszczędności, z czego 650 mln euro – to cel do końca tego roku. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. wrzesień 2025 20:16