StoryEditor
Producenci
10.10.2023 14:08

Katy Perry reklamuje pierwszy gourmandowy zapach Dolce & Gabbana

Piosenkarka Katy Perry występuje w nowej kampanii reklamowej nowej wody perfumowanej Dolce & Gabbana. Zdjęcia z kampanii i krótki film przedstawiają Perry cieszącą się słońcem i widokami Marina Grande na Capri; w spocie pojawia się również włoski aktor i model Michele Morrone w roli rybaka, który przyciąga jej uwagę.

Katy Perry, znana piosenkarka, pojawiła się w najnowszej reklamowej kampanii zapachu firmy Dolce & Gabbana, a konkretnie wody perfumowanej Devotion. Zdjęcia z kampanii oraz krótka produkcja wideo prezentują Perry, która delektuje się słońcem i malowniczymi widokami Marina Grande na Capri. W spocie reklamowym można także zobaczyć znanego polskiej publiczności z adaptacji filmowych książek Blanki Lipińskiej włoskiego aktora i modela, Michele Morrone, który wciela się w rolę rybaka.

Premiera zapachu wpisuje się w ambicję dyrektora generalnego D&G Beauty, Gianluki Toniolo, by po wygaśnięciu modelu licencyjnego z Shiseido wynieść działalność kosmetyczną włoskiej marki do rangi branży modowej. W rozmowie z portalem Cosmetics Business na początku tego roku Toniolo obiecał „zupełnie nowy hit” w dziedzinie zapachów, z podejściem do pozycjonowania i komunikacji „na tym samym poziomie [co produkty z] naszej kategorii mody – i z gwiazdami, które mają około 200 milionów obserwujących w mediach społecznościowych".

Katy Perry w przeszłości współpracowała z innymi renomowanymi markami kosmetycznymi, takimi jak CoverGirl, którego to brandu była ambasadorką i miała swoją linię produktów do makijażu. Ponadto piosenkarka współpracowała z firmą OPI, tworząc kolekcję lakierów do paznokci oraz ma własną linię perfum produkowanych przez Coty.

Czytaj także: Dolce & Gabbana przejmuje produkcję swoich kosmetyków od Shiseido. Będzie rozwijać kategorię pielęgnacji skóry

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.05.2024 10:12
Warsztaty menstruacyjne Vuokkoset dla dziewczynek i chłopców poprowadzi Gini Gina
Pod pseudonimem Gini Gina ukrywa się lekarka Angelika Szymańska.Instagram @gini.gina
Fińska marka artykułów do higieny intymnej Vuokkoset powraca do polskich szkół podstawowych z drugą edycją warsztatów edukacyjnych #MOJAKREW. Znana influencerka Angelika Szymańska, działająca pod pseudonimem Gini Gina, prowadząca warsztaty, stara się przełamać społeczne tabu związane z menstruacją, edukując młodzież o tym naturalnym procesie biologicznym.

Vuokkoset, popularna fińska marka specjalizująca się w produkcji naturalnych produktów do higieny intymnej, stara się zmieniać postrzeganie miesiączki poprzez organizację warsztatów #MOJAKREW. Celem tych warsztatów jest edukacja młodzieży o menstruacji w sposób rzetelny i bezpieczny, co jest szczególnie istotne w kontekście często występujących nieporozumień i mitów związanych z tym tematem.

Warsztaty prowadzone są przez Angelikę Szymańską, znaną w środowisku internetowym jako Gini Gina. Jako doświadczona ginekolożka i influencerka zdrowotna, Szymańska doskonale łączy swoje medyczne doświadczenie z umiejętnościami komunikacyjnymi, co pozwala jej skutecznie docierać do młodych ludzi. Zajęcia, które odbyły się po raz pierwszy 20 maja 2024 roku, są dostępne zarówno w formie stacjonarnej, jak i online, co umożliwia szeroki dostęp do edukacji niezależnie od miejsca zamieszkania uczestników.

Podczas warsztatów uczniowie dowiadują się nie tylko o aspektach biologicznych menstruacji, ale także o kwestiach psychologicznych i społecznych związanych z tym zjawiskiem. Edukacja ta jest kierowana zarówno do dziewcząt, jak i chłopców, co jest istotne dla budowania wzajemnego zrozumienia i empatii między płciami. Statystyki pokazują, że aż 41 proc. kobiet przyznaje, iż w ich domach nie rozmawia się o menstruacji, a 23 proc. uważa, że jest to temat krępujący.

Czytaj także: Akcja Menstruacja zapowiada kolejną edycję: Femina wsparła projekt po raz 3.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.05.2024 16:43
Pierwszy sklep marki Rituals Cosmetics w Suwałkach otwarty od 22. maja
Nowy sklep Rituals znajdzie się w suwalskim centrum handlowym.Rituals
Już 22 maja o godzinie 9:00 mieszkańcy Suwałk będą mieli szansę odwiedzić nowo otwarty sklep Rituals Cosmetics, który znajdzie się w Centrum Handlowym Suwałki Plaza. Marka planuje również informować o kolejnych otwarciach w najbliższym czasie. Inauguracja sklepu, przypadająca na kilka dni przed Dniem Matki, zapewni doskonałą okazję do zakupu wyjątkowego prezentu.

Już 22 maja o godzinie 9:00 mieszkańcy Suwałk będą mieli możliwość odwiedzenia nowo otwartego sklepu Rituals Cosmetics. Pierwsze 50 osób, które tego dnia zrobią zakupy, otrzyma specjalne upominki od marki. Do końca maja klienci będą mogli również skorzystać z promocji na świece zapachowe z Classic Collection za 86 zł oraz krem do twarzy z filtrem SPF z kolekcji The Ritual of Karma za 60 zł. W ciągu pierwszych 10 dni od otwarcia, popularne wśród klientek i klientów pianki pod prysznic będą dostępne za 35 zł. Dodatkowo, członkowie programu My Rituals, którzy wydadzą minimum 190 zł, otrzymają mini patyczki zapachowe z kolekcji Classic Collection jako prezent.

Nowy sklep holenderskiej marki znajdzie się w Centrum Handlowym Suwałki Plaza; w tym obiekcie rywalizować będzie między innymi z drogeriami Hebe i Rossmann, perfumerią Douglas, i Apteką Superpharm.

Rituals, marka założona w Amsterdamie w 2000 roku, rozwinęła się na światowego lidera w branży, obecnego w ponad 36 krajach i miastach takich jak Londyn, Paryż, Hongkong, czy Nowy Jork. Posiada obecnie ponad 1041 sklepów, 3900 miejsc w systemie shop-in-shop oraz pięć spa, w tym pierwsze na świecie Mind Oasis. W Europie ich obiekty znajdują się w czterech dodatkowych lokalizacjach: we Frankfurcie, Antwerpii, Barcelonie i Paryżu.

Czytaj także: Rituals Cosmetics otworzy w tym roku siedem nowych sklepów w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. maj 2024 11:47