StoryEditor
Producenci
03.09.2024 11:50

Rihanna olśniewa w najnowszej kampanii perfum Dior J‘adore

Rihanna w kampanii zapachu Dior J‘adore, która ujrzała światło dzienne 1 września 2024 r. / Dior

Świat zobaczył najnowszą kampanię ikonicznych perfum J‘adore marki Dior, a w niej nową ambasadorkę marki Rihannę. Efekt spotkania jednej z największych współczesnych gwiazd popkultury z legendą marki we wnętrzach Wersalu jest oszałamiający.

Rihanna przejęła rolę ambasadorki marki zapachu J‘Adore od Charlize Theron, która była twarzą marki Dior aż przez 20 lat. Stało się to oficjalnie 18 czerwca 2024 r. 

Czytaj więcej: Rihanna została nową ambasadorką zapachu Dior J’Adore

1 września 2024 r. ukazała się pierwsza kampania z udziałem Rihanny, która promuje najnowszą interpretację J’adore, L‘Or Essence de Parfum.

„Mocna, olśniewająca i inspirująca Rihanna ucieleśnia triumfującą i swobodną kobiecość J’adore w obiektywie Stevena Kleina. J’adore i Rihanna, zaczyna się nowy złoty sen” – czytamy w podpisie Diora na YouTube. 

Minutowy film do hitu „Love on the Brain” Rihanny z 2016 roku został nakręcony we wnętrzach Wersalu – historycznej rezydencji królów francuskich. W tej niezwykłej scenerii Sali luster Rihanna kroczy jak królowa w złotej sukni z ozdobami wieńczącymi jej szyję, które upodabniają jej sylwetkę do flakonu kultowych perfum J’adore.

„To sen w złocie” – mówi Rihanna dla Harper’s Bazar. – „J‘adore jest ściśle związane ze złotem, poprzez jego kolor, butelkę i wizerunek. Nigdzie indziej na świecie nie można być otoczonym tak dużą ilością złota, jak w Wersalu”.

„Chciałem stworzyć wizualny dialog między klasycznym stylem XVIII wieku a niesamowicie współczesnym pięknem Rihanny. Ten film wymyśla nowy wszechświat, który łączy kilka światów i kilka epok i udaje mu się osiągnąć naturalny i promienny uniwersalny urok. Rihanna ma coś niezwykłego, co przewyższa piękno i talent w prawdziwie ekstrawagancki sposób” – powiedział  – Steven Klein w rozmowie z luksusowym magazynem. – „Dzięki J‘adore Rihanna przemienia się w żywą boginię, królową w swoim królestwie, która w pełni uosabia szlachetny charakter perfum, które przemawiają do kobiet na całym świecie”.

Czytaj także: Jak i do kogo mówią luksusowe kosmetyczne marki? Trendy 2024: Gwiazdy, które świecą najjaśniej

Perfumy Dior J‘adore są dziełem wybitnych perfumiarzy Calice Becker oraz François Demachy. Po raz pierwszy ukazały się na rynku w 1999 roku i doczekały się licznych odsłon. Ich francuska nazwa oznacza uwielbienie. Zaliczane są do nowoczesnych klasyków, ich kwiatowy zapach jest ponadczasowy. Charakterystyczna butelka zaprojektowana przez Christiana Diora, legendarnego projektanta i twórcę domu mody ma kształt greckiej amfory. Ozdobiony jest złotymi pierścieniami na wzór słynnego naszyjnika Masajów. 

Rihanna (właśc. Robyn Rihanna Fenty) to piosenkarka, modelka, autorka tekstów, projektantka mody i przedsiębiorczyni. Jest jedną z najbardziej wpływowych kobiet na świecie. Jej kosmetyczna marka Fenty Beauty jest wyceniana na ok. 2,8 miliarda dolarów.

Czytaj także: Rihanna rozszerza swoje imperium kosmetyczne o markę włosową — Fenty Hair

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
13.11.2025 10:50
Katarzyna Paciorkowska i Jarosław Brzozowski dołączają do zespołu Floslek
Stanowisko marketing managera w firmie Floslek obejmuje Katarzyna Paciorkowska, od ponad 15 lat związana z branżą beautymat.pras.

Floslek, polska marka dermokosmetyczna z ponad 30-letnim doświadczeniem, wchodzi w nowy etap rozwoju. Do zespołu dołączyły dwie osoby, które wzmocnią działania w obszarze sprzedaży i marketingu. Są to Jarosław Brzozowski - nowy dyrektor sprzedaży w firmie, a także Katarzyna Paciorkowska, obejmująca stanowisko marketing managera.

Wzmocnienie kompetencji w sprzedaży

Jarosław Brzozowski, nowy dyrektor sprzedaży Floslek, będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży w Polsce oraz współpracę z kluczowymi partnerami handlowymi.

Wspólnie z zespołem chcemy budować jeszcze bliższe relacje z partnerami handlowymi i konsekwentnie rozwijać potencjał marki Floslek w nowoczesnych kanałach sprzedaży – podkreśla Jarosław Brzozowski. Jest on od ponad 20 lat związany z branżą kosmetyczną i farmaceutyczną, odpowiadał za sprzedaż i strategię rozwoju wielu polskich marek, m.in. Soraya, Dermika, Salvequick, Bio-Oil, Natura Siberica, Organic Shop, Janda czy Rosa Impex.

image
Jarosław Brzozowski - nowy dyrektor sprzedaży Floslek
mat.pras.

W Spółce Floslek odpowiada za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii sprzedażowej i cenowej w poszczególnych kanałach dystrybucji – w pełnej synergii z nowoczesnym wymiarem marketingowym produktów.

Nowoczesny marketing z emocją

Stanowisko marketing managera zajmie Katarzyna Paciorkowska, od ponad 15 lat związana z branżą beauty. Ma ona na swoim koncie ma liczne sukcesy w kreacji, wdrożeniach i rozwoju marek z segmentów: makijaż, pielęgnacja skóry i włosów oraz perfumeria. Odpowiadała za strategie marketingowe i komunikację 360° w firmach Verona Products Professional oraz Tenex. Jest też twórczynią start up’u Yolyn, zrealizowanego kompleksowo od pomysłu do odsprzedaży.

WSspółce Floslek zajmie się strategią komunikacji, trade marketingiem oraz wdrażaniem nowoczesnych i angażujących działań wspierających sprzedaż i wizerunek brandów w duchu new Floslek – marki nowoczesnej, otwartej i bliskiej konsumentom.

Chcemy, by Floslek był postrzegany nie tylko jako ekspert w dziedzinie dermokosmetyków, ale również jako brand nowoczesny, inspirujący i autentyczny. Naszym celem jest połączenie naukowej rzetelności z emocjonalnym, angażującym językiem komunikacji. To dla nas moment nowego otwarcia – mówi Katarzyna Paciorkowska.

Floslek z nową energią

Wzmocnienie działów sprzedaży i marketingu to element szerszej transformacji, jaką przechodzi Spółka Floslek. Firma stawia na nowoczesną komunikację, digitalowe formaty, współpracę z influencerami oraz rozbudowę oferty produktowej dopasowanej do współczesnych potrzeb konsumentów.

Floslek to marka z silnym DNA i ogromnym zaufaniem klientów. Teraz czas na jej nowy rozdział, łączący doświadczenie z nową energią i świeżym spojrzeniem – podsumowuje Katarzyna Furmanek, Prezes Zarządu Floslek Sp. z o.o.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.11.2025 10:28
Marka odzieży sportowej zadebiutuje z kolekcją zapachów
Silne dziedzictwo Champion i jego kulturowe znaczenie czynią go solidnym partnerem dla Revlon – mówi Michelle Peluso, CEO RevlonRevlon mat.pras.

Koncern Revlon podpisał globalną umowę licencyjną na perfumy z Champion – kultową amerykańską marką odzieży sportowej, należącą do Authentic Brands Group (ABG). Umowa obejmuje wprowadzenie na rynek pierwszej w historii kolekcji zapachów, wydanej pod marką Champion. Produkty mają trafić na rynek w 2027 roku.

Planowana kolekcja zapachów ma nawiązywać do charakterystycznego ducha marki Champion – odważnego, pewnego siebie i bezkompromisowo oryginalnego i będzie obejmować wyraziste zapachy dla mężczyzn i kobiet, inspirowane dziedzictwem marki oraz nowoczesną estetyką. Więcej szczegółów będzie ujawnianych w nadchodzących miesiącach.

Partnerstwo z Revlon jest naturalnym przedłużeniem ewolucji Champion – komentuje Jarrod Weber, globalny prezes ds. sportu i stylu życia w Authentic Brands Group. – W miarę jak rozszerzamy naszą obecność w modzie i lifestyle’u, zapachy stają się kolejnym obszarem naszego zainteresowania. Revlon, wieloletni, zaufany i sprawdzony partner Authentic, ma wyjątkową pozycję, aby pomóc nam stworzyć sensoryczne doznania, które rezonują z naszą globalną publicznością – dodaje prezes.

Partnerstwo jest zgodne z celem Revlon, jakim jest ożywienie działalności perfumeryjnej poprzez zbudowanie portfolio zapachów inspirowanych stylem życia, które trafia do współczesnych konsumentów.

Silne dziedzictwo Champion i jego kulturowe znaczenie czynią go solidnym partnerem dla Revlon – dodaje Michelle Peluso, CEO Revlon. – Z radością witamy Champion w naszym portfolio marek w tym kluczowym momencie zarówno dla Champion, jak i Revlon. Koncentrując się na dotarciu do kolejnego pokolenia, z radością wnosimy energię Champion do świata zapachów, co stanowi kolejny krok w odrodzeniu Revlon – podkreśla Peluso.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. listopad 2025 13:29