StoryEditor
Producenci
03.09.2024 11:50

Rihanna olśniewa w najnowszej kampanii perfum Dior J‘adore

Rihanna w kampanii zapachu Dior J‘adore, która ujrzała światło dzienne 1 września 2024 r. / Dior

Świat zobaczył najnowszą kampanię ikonicznych perfum J‘adore marki Dior, a w niej nową ambasadorkę marki Rihannę. Efekt spotkania jednej z największych współczesnych gwiazd popkultury z legendą marki we wnętrzach Wersalu jest oszałamiający.

Rihanna przejęła rolę ambasadorki marki zapachu J‘Adore od Charlize Theron, która była twarzą marki Dior aż przez 20 lat. Stało się to oficjalnie 18 czerwca 2024 r. 

Czytaj więcej: Rihanna została nową ambasadorką zapachu Dior J’Adore

1 września 2024 r. ukazała się pierwsza kampania z udziałem Rihanny, która promuje najnowszą interpretację J’adore, L‘Or Essence de Parfum.

„Mocna, olśniewająca i inspirująca Rihanna ucieleśnia triumfującą i swobodną kobiecość J’adore w obiektywie Stevena Kleina. J’adore i Rihanna, zaczyna się nowy złoty sen” – czytamy w podpisie Diora na YouTube. 

Minutowy film do hitu „Love on the Brain” Rihanny z 2016 roku został nakręcony we wnętrzach Wersalu – historycznej rezydencji królów francuskich. W tej niezwykłej scenerii Sali luster Rihanna kroczy jak królowa w złotej sukni z ozdobami wieńczącymi jej szyję, które upodabniają jej sylwetkę do flakonu kultowych perfum J’adore.

„To sen w złocie” – mówi Rihanna dla Harper’s Bazar. – „J‘adore jest ściśle związane ze złotem, poprzez jego kolor, butelkę i wizerunek. Nigdzie indziej na świecie nie można być otoczonym tak dużą ilością złota, jak w Wersalu”.

„Chciałem stworzyć wizualny dialog między klasycznym stylem XVIII wieku a niesamowicie współczesnym pięknem Rihanny. Ten film wymyśla nowy wszechświat, który łączy kilka światów i kilka epok i udaje mu się osiągnąć naturalny i promienny uniwersalny urok. Rihanna ma coś niezwykłego, co przewyższa piękno i talent w prawdziwie ekstrawagancki sposób” – powiedział  – Steven Klein w rozmowie z luksusowym magazynem. – „Dzięki J‘adore Rihanna przemienia się w żywą boginię, królową w swoim królestwie, która w pełni uosabia szlachetny charakter perfum, które przemawiają do kobiet na całym świecie”.

Czytaj także: Jak i do kogo mówią luksusowe kosmetyczne marki? Trendy 2024: Gwiazdy, które świecą najjaśniej

Perfumy Dior J‘adore są dziełem wybitnych perfumiarzy Calice Becker oraz François Demachy. Po raz pierwszy ukazały się na rynku w 1999 roku i doczekały się licznych odsłon. Ich francuska nazwa oznacza uwielbienie. Zaliczane są do nowoczesnych klasyków, ich kwiatowy zapach jest ponadczasowy. Charakterystyczna butelka zaprojektowana przez Christiana Diora, legendarnego projektanta i twórcę domu mody ma kształt greckiej amfory. Ozdobiony jest złotymi pierścieniami na wzór słynnego naszyjnika Masajów. 

Rihanna (właśc. Robyn Rihanna Fenty) to piosenkarka, modelka, autorka tekstów, projektantka mody i przedsiębiorczyni. Jest jedną z najbardziej wpływowych kobiet na świecie. Jej kosmetyczna marka Fenty Beauty jest wyceniana na ok. 2,8 miliarda dolarów.

Czytaj także: Rihanna rozszerza swoje imperium kosmetyczne o markę włosową — Fenty Hair

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. lipiec 2025 21:22