REKLAMATestowane przez WK

wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
DP Drogerie Polskie to franczyzowa sieć skupiająca ok.300 sklepów drogeryjnych

DP Drogerie Polskie to franczyzowa sieć skupiająca ok.300 sklepów drogeryjnych (fot. materiały prasowe)

DP Drogerie Polskie – franczyzowa sieć drogeryjna skupiająca około 300 sklepów, zdobyła srebrne godło Konsumencki Lider Jakości w kategorii  „Drogerie sieciowe, polski kapitał”.

REKLAMANajlepszy produkt 2022 baner w tekście

DP Drogerie Polskie – franczyzowa sieć drogeryjna skupiająca około 300 sklepów, zdobyła srebrne godło Konsumencki Lider Jakości w kategorii  „Drogerie sieciowe, polski kapitał”.

DP Drogerie Polskie – franczyzowa sieć założona przez spółkę Błysk z Jastrzębia Zdroju i skupiająca około 300 sklepów drogeryjnych zdobyła srebrne godło Konsumencki Lider Jakości  w kategorii  „Drogerie sieciowe (polski kapitał)”.

– W imieniu zarządu spółki DP Drogerie Polskie serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom sieci DP, którzy swoim zaangażowaniem aktywnie przyczynili się do tak wspaniałego wyniku – powiedział Leszek Szwajcowski, wiceprezes sieci DP.

Organizatorem programu Konsumencki Lider Jakości jest redakcja Strefy Gospodarki ogólnopolskiego dodatku dystrybuowanego wraz Dziennikiem Gazetą Prawną. W badaniu gromadzone są opinie aktywnych konsumentów. Nie tylko definiowani są liderzy, ale także zbierana jest wiedza na temat jakości wybranych marek, produktów i usług. Dodatkowo badanie przynosi wiedzę o tym, dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze. Badanie pokazuje też, jakie skojarzenia budzą wśród konsumentów marki brane pod uwagę w badaniu. Ogólna próba badania w roku 2022 to blisko 15 tys. respondentów.

Sieć DP Drogerie Polskie powstała w czerwcu 2010 r. na bazie prywatnych drogerii, które były skupione wokół jednej z największych hurtowni kosmetyczno-chemicznych, firmy Błysk z Jastrzębia-Zdroju. Początkowo była grupą zakupową, z czasem przekształciła się w nowoczesny projekt franczyzowy ze spójną identyfikacją wizualną, określoną strategią sprzedażową i marketingową. Dziś skupia około 300 sklepów oferując franczyzobiorcom szereg rozwiązań ułatwiających założenie i prowadzenie drogerii. To zespół projektowy, który jest w stanie zaplanować sklep od a do z łącznie z zatowarowaniem. To także własne radio odtwarzające muzykę i spoty reklamowe na terenie sklepów, gazetka wydawana w nakładzie 750 tys. egzemplarzy, a także mobilna aplikacja zakupowa, którą DP wdrożyły jako pierwsza z drogeryjnych sieci franczyzowych. 

Czytaj więcej: DP Drogerie Polskie: pełna nowoczesność we franczyzie  

Kilkukrotnie Drogerie Polskie zdobywały tytuł Najlepszego projektu franczyzowego w rankingu Drogeria Roku organizowanym od kilkunastu lat przez naszą redakcję. 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony