StoryEditor
Sieci i centra handlowe
26.01.2021 00:00

Kaufland wzorowym pracodawcą. Chwali się wyróżnieniem Top Employers Institute

Kaufland Polska piąty raz z rzędu otrzymał tytuł Top Employer Polska. Sieć handlowa kolejny raz została uznana przez Top Employers Institute za najlepszego pracodawcę w Polsce i w Europie. Po raz pierwszy wszystkie osiem krajów, w których Kaufland prowadzi działalność, wzięło udział w procesie certyfikacji i otrzymało znak, że firma wyróżnia się na rynku jako pracodawca.

Na czym polega to wyróżnienie? Program Top Employers Institute certyfikuje organizacje na podstawie oceny kwestionariusza pod kątem najlepszych praktyk z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, które dotyczą m.in. strategii HR, pozyskiwania talentów, szkolenia i rozwoju, well-being oraz kultury przedsiębiorstwa. 

Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska komentuje to wyróżnienie: - Doskonale wiemy, że budowanie silnej organizacji należy rozpocząć od zadowolonych pracowników. Od wielu lat podejmujemy szereg działań, których celem jest zapewnienie naszemu zespołowi atrakcyjnych i motywujących warunków pracy. Wsłuchujemy się w potrzeby naszych pracowników i stawiamy na otwarty dialog. Nagroda Top Employer, którą otrzymaliśmy, utwierdza nas w naszych staraniach i zachęca do dalszego, nieustannego rozwoju.

David Plink, prezes Top Employers Institute dodaje: - Rok 2020 przejdzie do historii jako czas, w którym świat biznesu musiał zmierzyć się z wieloma ekstremalnie trudnymi wyzwaniami. W tym kontekście Kaufland może być szczególnie dumny z tegorocznej nagrody Top Employer 2021, ponieważ świadczy ona o tym, że firma na pierwszym miejscu stawia dobro pracowników.

Kaufland to międzynarodowa sieć handlowa, posiadająca ponad 1300 sklepów i zatrudniająca ponad 132 000 pracowników w ośmiu krajach. Działa w Niemczech, w Polsce, w Czechach, w Rumunii, na Słowacji, w Bułgarii, w Chorwacji i w Mołdawii.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 05:25