StoryEditor
Sieci i centra handlowe
26.01.2021 00:00

Kaufland wzorowym pracodawcą. Chwali się wyróżnieniem Top Employers Institute

Kaufland Polska piąty raz z rzędu otrzymał tytuł Top Employer Polska. Sieć handlowa kolejny raz została uznana przez Top Employers Institute za najlepszego pracodawcę w Polsce i w Europie. Po raz pierwszy wszystkie osiem krajów, w których Kaufland prowadzi działalność, wzięło udział w procesie certyfikacji i otrzymało znak, że firma wyróżnia się na rynku jako pracodawca.

Na czym polega to wyróżnienie? Program Top Employers Institute certyfikuje organizacje na podstawie oceny kwestionariusza pod kątem najlepszych praktyk z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, które dotyczą m.in. strategii HR, pozyskiwania talentów, szkolenia i rozwoju, well-being oraz kultury przedsiębiorstwa. 

Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska komentuje to wyróżnienie: - Doskonale wiemy, że budowanie silnej organizacji należy rozpocząć od zadowolonych pracowników. Od wielu lat podejmujemy szereg działań, których celem jest zapewnienie naszemu zespołowi atrakcyjnych i motywujących warunków pracy. Wsłuchujemy się w potrzeby naszych pracowników i stawiamy na otwarty dialog. Nagroda Top Employer, którą otrzymaliśmy, utwierdza nas w naszych staraniach i zachęca do dalszego, nieustannego rozwoju.

David Plink, prezes Top Employers Institute dodaje: - Rok 2020 przejdzie do historii jako czas, w którym świat biznesu musiał zmierzyć się z wieloma ekstremalnie trudnymi wyzwaniami. W tym kontekście Kaufland może być szczególnie dumny z tegorocznej nagrody Top Employer 2021, ponieważ świadczy ona o tym, że firma na pierwszym miejscu stawia dobro pracowników.

Kaufland to międzynarodowa sieć handlowa, posiadająca ponad 1300 sklepów i zatrudniająca ponad 132 000 pracowników w ośmiu krajach. Działa w Niemczech, w Polsce, w Czechach, w Rumunii, na Słowacji, w Bułgarii, w Chorwacji i w Mołdawii.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
01.07.2025 16:18
Nowe centrum handlowe na Siekierkach: rusza budowa Placu Wiślanego
Nowe centrum handlowe to kolejna szansa na ekspansję dla sieci beauty.Mallson Property Group

Już w najbliższych tygodniach ruszy budowa Placu Wiślanego – nowoczesnej przestrzeni handlowo-usługowej zlokalizowanej na warszawskich Siekierkach, przy skrzyżowaniu Alei Polski Walczącej i ulicy Batalionu AK „Bałtyk”. Otwarcie zaplanowano na przełom 2026 i 2027 roku. Inwestycję realizuje APM Development, firma działająca w branży nieruchomości od 2003 roku. Nowy obiekt ma stać się istotnym punktem codziennych zakupów i spotkań dla dynamicznie rozwijającej się okolicy.

Plac Wiślany powstanie w formule convenience i obejmie market spożywczy oraz około 30 sklepów, lokali gastronomicznych i punktów usługowych. W planach są m.in. restauracje, kawiarnie, bank, kantor, pralnia, salony beauty, a także infrastruktura wspierająca komfort mieszkańców – przestronne pasaże, dostęp do światła dziennego i rozbudowane udogodnienia dla pieszych. Pod obiektem zaplanowano parking podziemny, a w jego sąsiedztwie znajdą się stojaki rowerowe i przystanki komunikacji miejskiej.

Integralną częścią inwestycji będzie także skwer parkowy, który powstanie naprzeciwko centrum handlowego, również przy skrzyżowaniu Alei Polski Walczącej i ul. Batalionu AK „Bałtyk”. Przestrzeń ta ma oferować dużą ilość zieleni, ławki i elementy rekreacyjne dla dzieci, tworząc miejsce odpoczynku dla mieszkańców okolicznych osiedli.

Według APM Development, inwestycja odpowiada na rosnące potrzeby mieszkańców Siekierek, gdzie od lat powstają nowe osiedla mieszkaniowe. – Wraz ze wzrostem liczby mieszkańców pojawiła się pilna potrzeba stworzenia miejsca codziennej wygody – mówi przedstawiciel firmy. Plac Wiślany ma wypełnić tę lukę, oferując nie tylko przestrzeń zakupową, ale również miejsce spotkań i rekreacji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
24.06.2025 15:36
Action świętuje otwarcie 3000. sklepu w Europie
Action oferuje szeroką gamę produktów kosmetycznych.Agata Grysiak

Sieć dyskontów niespożywczych Action ogłosiła otwarcie swojego 3000. sklepu w Europie. Jubileuszowy punkt został uruchomiony w miejscowości San Rocco al Porto w południowej części włoskiej Lombardii i jest jednocześnie 157. placówką tej sieci we Włoszech.

Ekspansja w tym kraju nabrała tempa — zaledwie cztery lata minęły od debiutu marki na włoskim rynku. – Otwarcie naszego 3000. sklepu w kraju, w którym nasi klienci tak entuzjastycznie nas przyjęli, jest czymś wyjątkowym – podkreśliła Hajir Hajji, dyrektor generalna Action. Dynamiczny rozwój sieci obejmuje nie tylko Włochy, ale również nowe rynki. Dwa miesiące temu Action uruchomiło pierwszy sklep w Szwajcarii, a już jesienią planowane jest otwarcie debiutanckiej placówki w Rumunii. Firma konsekwentnie buduje swoją obecność w Europie Środkowo-Wschodniej, wzmacniając pozycję jako jeden z najszybciej rosnących detalistów w segmencie niespożywczym.

Ważnym elementem strategii ekspansji Action jest rozwój logistyki, zwłaszcza w Polsce, która pełni kluczową rolę w regionalnym łańcuchu dostaw. Obecnie sieć posiada trzy centra dystrybucyjne na terenie kraju. Pierwsze zostało uruchomione w Osłej w listopadzie 2019 roku. Drugie – w Bieruniu – rozpoczęło działalność w lutym 2022 roku, a najnowsze centrum w Zakroczymiu funkcjonuje od czerwca 2023 roku.

Rozbudowana sieć logistyczna ma zapewniać regularne dostawy produktów do wszystkich placówek, co jest kluczowe przy dynamicznej ekspansji. Dzięki inwestycjom w infrastrukturę i rozwój regionalnych hubów, Action może utrzymywać konkurencyjność i skalować działalność w nowych lokalizacjach. Firma nie zwalnia tempa i zapowiada dalszy rozwój na kolejnych rynkach europejskich.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. lipiec 2025 23:31