9 czerwca 2023
Sieć DP Drogerie Polskie ma już 13 lat. Przypomina o tym konsumentom proponując z tej okazji nowe marki i specjalne ceny pod hasłem „Urodzinowe hity cenowe”. DP...
7 czerwca 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Branża kosmetyczna stoi w obliczu kryzysu regulacyjnego. Stosowanie olejków eterycznych i ekstraktów roślinnych jest zagrożone przez propozycję Komisji Europejskiej i...
6 czerwca 2023
Atrakcyjne ceny i wyprzedaże stały się kluczowym czynnikiem wyboru centrum handlowego. Dogodna lokalizacja nie jest już tak ważna. Kosmetyki i perfumy znalazły się...
2 czerwca 2023
31 maja 2023
29 maja 2023
5 czerwca 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
1 czerwca 2023
23 maja 2023
16 maja 2023
PRODUCENCI I MARKI
Biznes
RAPORTY I ANALIZY
31 grudnia 2022, 10:00
wiadomoscikosmetyczne.pl
W statystykach grudniowych na naszym portalu królowały ekspertki, obawy związane ze sztuczną inteligencją, ranking marek beauty oraz kolor roku 2023 Pantone.
W ostatnim miesiącu 2022 r. naszych czytelników zelektryfikowały wiadomości o charytatywnych misiach z Rossmanna, dotyczące zagrożeń ze strony sztucznej inteligencji oraz wywiady z ekspertami - menedżerami z firm kosmetycznych, z sieci drogeryjnych oraz analitykami badającymi rynek kosmetyczny, których poprosiliśmy o prognozy dla jego dalszego rozwoju.
Grudzień 2022 to miesiąc wywiadów i analiz! Na naszym portalu informacyjnym wiadomoscikosmetyczne.pl prezentujemy dziś 10 najchętniej czytanych artykułów z tego okresu. Jeśli nie mieliście okazji ich poznać, gorąco polecamy. Jesteśmy pewne, że dowiesz się od nich wiele o naszej branży, poznasz ciekawe perspektywy i skonfrontujesz się z nowymi.
1. Misiów w Rossmannie w tym roku nie powinno zabraknąć
Coroczna pogoń konsumentów i konsumentek za charytatywnymi misiami z Rossmanna powoduje żywe zainteresowanie tym tematem. Jak zawsze artykuły na ten temat pojawiały się wśród najczęściej czytanych na naszym portalu, ale uspokajające doniesienie o dostatecznie wysokich stockach zwyciężył.
2. Ranking 10 najbardziej dochodowych marek beauty. Estée Lauder w czołówce
Cała branża chce trzymać rękę na pulsie i wiedzieć, co w trawie piszczy. Nie dziwne zatem, że opublikowany przez Simeona Ganzallo, dziennikarza serwisu The Richest, ranking wzbudził powszechne zainteresowanie i potrzebę weryfikacji, który gigant zajął które miejsce.
3. Beata Kmieć, Ziko Dermo: Na zdrowiu znamy się jak żadna inna drogeria
Prezeska Ziko Dermo zdradziła nam zarówno to, czemu fundament marki pozostanie niezmieniony, jak i czemu sieć decyduje się na poszerzenie asortymentu. Poruszyłyśmy także temat inflacji i rosnącej świadomości konsumentów i konsumentek.
4. Pantone ogłosił kolor roku 2023. Viva Magenta!
Pantone, jak co roku, wybrał barwę, która będzie przewijała się w trendach i kampaniach marketingowych przez minimum najbliższy kwartał: Viva Magenta, lub, jak chcieliby informatycy, #BB2649. Ten odcień różowawej czerwieni doskonale odnajdzie się w segmencie lakierów do paznokci, szminek i cieni do powiek.
5. Sztuczna inteligencja napisała dla nas artykuł - czy to koniec ery copywriterów w branży beauty?
OpenAI i jego sława zatacza coraz szersze kręgi w internecie i poza nim, a na twórców treści padł strach blady. Czy pisanie treści reklamowych i użytkowych w branży beauty odejdzie do lamusa? Niektórzy eksperci twierdzą, że tak, w związku z czym same sprawdziłyśmy, jak się sprawy mają.
6. Ewa Blocher, Dax Cosmetics: Zakładam, że spełnią się pozytywne scenariusze dla branży kosmetycznej [Prognozy na 2023 r.]
Prezeska zarządu Dax Cosmetics, Ewa Blocher, życzy sobie innowacyjności i rozwoju w 2023 r. ze względu na dwuletni zastój w branży kosmetycznej. Ze względu na jej odporność na wahania koniunktury, Ewa Blocher upatruje w kolejnych kwartałach wzrostów sprzedaży.
Dzień Matki, obchodzony corocznie w różnych krajach, jest doskonałą okazją do
Drogerie Ziko Dermo ruszyły z akcją społeczną #pielegnujeniefiltruje, której celem
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023