StoryEditor
Biznes
07.07.2025 10:00

Edyta Kresińska podejmuje nowe wyzwanie zawodowe jako pełnomocnik zarządu w Fillsy

Edyta Kresińska - pełnomocnik zarządu Fillsy, odpowiedzialna za komunikację i współpracę z rynkiem kosmetycznym / TGperspective

Edyta Kresińska od ponad 20 lat nieprzerwanie związana jest zawodowo z branżą beauty i farmacją, konsekwentnie zarządzając markami kosmetycznymi. Teraz zaczyna pracę na nowym stanowisku – jako pełnomocnik zarządu ds. Meadow Kapsul System w spółce Fillsy.

Edyta Kresińska jest cenionym ekspertem i prelegentem w branży kosmetycznej, przez wiele lat oceniała nowe na rynku produkty jako juror konkursu branżowego „Perły Rynku Kosmetycznego”, organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze (wydawcę m.in. portalu Wiadomości Kosmetyczne).

Zobacz też: Edyta Kresińska: Rynek drogeryjny w Polsce 2025. Jakie wyzwania czekają na horyzoncie?

W czerwcu bieżącego roku Kresińska przyjęła propozycję wejścia do spółki Fillsy w roli pełnomocnika zarządu ds. systemu Meadow Kapsul. Jak sama podkreśla, ta nowa rola pozwoliła jej wrócić do biznesu w środowisku międzynarodowym. Fillsy jako nowo powołana spółka w grupie LOG-IT to jedyny partner strategiczny szwedzkiej firmy Meadow, w ramach którego trwa kooperacja z Ball w Europie. 

Niezmiernie cieszy mnie fakt, że dzięki nam Polska staje się ważnym punktem na mapie Europy w dziedzinie innowacyjnych opakowań aluminiowych z obiegiem zamkniętym. A dodatkowy fakt, że w ramach mojej nowej roli będę odpowiedzialna za komunikację i szeroko pojęty marketing, kierowany do tak bliskiej mi branży kosmetycznej, to podwójny powód do satysfakcji z nowego mianowania

 – komentuje Edyta Kresińska.

image
TGperspective

Zarząd spółki Fillsy tworzą: Paweł Siwirski (prezes zarządu/ CEO LOG-IT), Piotr Bojanowski (dyrektor generalny) oraz Edyta Kresińska (pełnomocnik zarządu ds. Meadow Kapsul). 

Podczas przedpremierowego śniadania, zorganizowanego 1 lipca w warszawskim hotelu Radisson dla branży beauty, obecni tam członkowie zarządu spółki Fillsy zapowiedzieli, że będą budować świadomość rozwiązania Meadow Kapsul System poprzez edukację i promocję rozwiązania na wydarzeniach branżowych, podczas wystąpień w panelach konferencyjnych oraz w ramach współpracy z Instytucjami i stowarzyszeniami branżowymi.

Podczas eventu w Radissonie prezes spółki Fillsy – Paweł Siwirski – potwierdził również, że spółka będzie obecna 16 października na Forum Branży Kosmetycznej, gdzie zaprezentuje uczestnikom konferencji innowację w opakowaniach, czyli Meadow Kapsul System.

Zobacz też: Edyta Kresińska żegna się z Drogeriami Jawa po 7 latach

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
07.07.2025 11:15
Aplikacja zakupowa drogerii DM – na pierwszym miejscu w badaniu KPMG
Aplikacja zakupowa DM cieszy się dużą popularnością także wśród polskich użytkowników DM

Która z aplikacji zakupowych sieci handlowych najbardziej przypadła do gustu niemieckim użytkownikom? KPMG po raz pierwszy wyróżniło najbardziej przyjazne dla klienta aplikacje B2C nagrodą Digital Service Award 2025. Pierwsze miejsce w rankingu zajęły drogerie DM, które również w Polsce z powodzeniem sprzedają kosmetyki i produkty gospodarstwa domowego przez internet.

Która z aplikacji sieci handlowych najlepiej spełnia oczekiwania użytkowników? Na to pytanie miało odpowiedzieć badanie Digital Service Awards, przeprowadzone przez KPMG w Niemczech. Wyniki opublikowano pod koniec czerwca 2025. Najbardziej przyjazne dla klientów aplikacje B2C w Niemczech zostały wyróżnione – po raz pierwszy – na podstawie szeroko zakrojonego badania konsumenckiego oraz ocen ekspertów z jury.  

Zobacz też: Marcin Detko, Drogerie DM: Do końca roku chcemy mieć około 80 sklepów

Wybór był przeprowadzony w dwóch etapach: najpierw przeprowadzono ankietę wśród około 2 tys. użytkowników na temat ich świadomości, użytkowania i zadowolenia z aplikacji 150 największych niemieckich firm B2C. Następnie 15 najlepiej ocenionych aplikacji przeszło do ostatniej rundy oceny, dokonanej przez interdyscyplinarne jury.

Jury oceniło aplikacje na podstawie pięciu kryteriów: przyjazności dla użytkownika (doświadczenie klienta), stopnia innowacyjności, korzyści społecznych, zasięgu i marki pracodawcy.

Zwycięzcy przekonali jury swoim podejściem, skoncentrowanym na użytkowniku, a także strategiczną wizją. W aplikacji DM uznanie konsumentów i jurorów zdobył nacisk, położony na personalizacji treści. Kolejne miejsca na podium zdobyły aplikacje sieci spożywczych: Lidl oraz REWE.

Zobacz też: W Warszawie działa już piąta drogeria DM. Byliśmy na jej otwarciu! [FOTORELACJA]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.07.2025 08:30
Henkel wyznaczył nowego prezesa na region Ameryki Północnej
Rajat Agarwal pracuje w Henkel od 1997 rokuHenkel mat.pras.

Henkel poinformował o mianowaniu Rajata Agarwala na stanowisko prezesa regionu Ameryki Północnej. Agarwal objął nowe stanowisko z dniem 1 lipca br., zastępując Pernille Lind Olsen, która zadecydowała o powrocie do ojczystej Danii.

W ramach swojego stanowiska Agarwal będzie pracował w siedzibie głównej Henkel ds. technologii klejących w Ameryce Północnej, która zlokalizowana jest w Bridgewater (stan New Jersey).

Rajat Agarwal dołączył do Henkla w 1997 roku jako naukowiec-badacz w sektorze motoryzacyjnym Henkla, zajmując się technologiami klejącymi w Madison Heights (Michigan). Od tamtego czasu pełnił funkcje w zakresie badań i globalnych innowacji w głównej siedzibie głównej Henkel w Dusseldorfie, a przez cztery lata był prezesem Henkel w Chinach. W 2024 roku powrócił do Stanów Zjednoczonych, gdzie rozpoczął swoją obecną funkcję wiceprezesa ds. korporacyjnych, opakowań, technologii klejów Henkel, którą będzie nadal pełnił.

Jestem zaszczycony, że mogę objąć nowe stanowisko w Henkel po 28 latach pracy w firmie. Wraz z moimi kolegami liderami i naszymi kolegami w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, nie mogę się doczekać, aby nadal budować naszą silną pozycję w Ameryce Północnej, największym globalnym rynku Henkel – skomentował Agarwal. – Skupiając się na obsłudze naszych klientów, konsumentów i partnerów w obu jednostkach biznesowych, będziemy nadal realizować nasze zobowiązania dotyczące innowacji i zrównoważonego rozwoju, jednocześnie dostarczając doskonałe produkty i usługi – zapewnił.

Zobacz też: Kiril Marinov, Henkel: Stawiamy na gospodarkę obiegu zamkniętego

W swojej najnowszej aktualizacji handlowej z maja br. należąca do Henkla marka Schwarzkopf hair care wskazała na osłabienie nastrojów konsumentów w Ameryce Północnej, odnotowując 1-procentowy spadek sprzedaży za pierwszy kwartał.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. lipiec 2025 12:14