StoryEditor
Drogerie
18.05.2023 00:00

DM świętują swoje pierwsze polskie urodziny. W kampanii pracownicy marki

Pierwszy rok działalności w Polsce wydaje się być sukcesem sieci drogerii dm - z tej okazji oferują klientom i klientkom atrakcyjną akcję promocyjną. / materiały marketingowe drogerie dm
DM-drogerie markt ruszają z kampanią, która skupia się na pozytywnych doświadczeniach zakupowych i prezentuje nową koncepcję komunikacji wizualnej marki. Kampania związana jest z pierwszym rokiem obecności DM w Polsce. W kampanii wystąpili pracownicy firmy.

Kampania o nazwie "Zakupy pełne radości w Twojej nowej ulubionej drogerii" została zaplanowana na kilka etapów i będzie trwała do 30 czerwca w ramach świętowania pierwszych polskich urodzin sieci drogerii dm. Dm skupia się ws trakcie tej akcji na budowaniu świadomości marki i promowaniu swoich marek własnych, a także na wyeksponowaniu korzyści związanych z zakupami, takich jak stała cena.

Kampania będzie obejmować różne kanały komunikacji, w tym działania online, takie jak media społecznościowe, punkty sprzedaży, lokalne rozgłośnie radiowe oraz nośniki OOH. Za opracowanie koncepcji kampanii odpowiadają niemiecka agencja Oddity i austriacka ReTALE, natomiast polska agencja Freundschaft zajęła się adaptacją materiałów i zakupem mediów. Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie internetowej www.dm.pl.

Drogerie DM w Polsce

Po zakończeniu pierwszego roku działalności drogerii DM w Polsce, sieć może się szczycić imponującymi wynikami. W swojej ofercie posiadają ponad 13 000 produktów dostępnych w drogeriach DM, a także ponad 11 500 produktów dostępnych w sklepie online na stronie www.dm.pl. Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu ponad 200 pracowników, którzy pracują zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w obszarze online. Drogerie DM mają również duże zaplecze logistyczne; posiadają 2 magazyny, które umożliwiają skuteczną dystrybucję towarów do swoich sklepów i sklepu online. Obecnie drogerie DM mają 14 stacjonarnych sklepów, które zajmują łączną powierzchnię 7 688 mkw.
 


Sieć drogerii DM, otwierając swój pierwszy sklep w Polsce, wybrała Wrocław jako miejsce swojej siedziby. Warto podkreślić, że przed nowo otwartym sklepem DM wrocławską przestrzeń zapełnia rodzina krasnali — Krasnal Baleusz, krasnalka Balea i ich małe dziecko — małe Balejątko. Ten symboliczny zestaw imion nawiązuje do silnego związku marki DM z miastem Wrocławiem. Marka Balea, będąca jednym z najpopularniejszych produktów własnych DM, zdobyła uznanie i zaufanie konsumentów. Jej rozpoznawalność jest tak duża, że krasnalom zdecydowano się nadać imiona inspirowane właśnie tą marką. To jest wyraz przywiązania drogerii DM do Wrocławia i chęci podkreślenia więzi z lokalnymi mieszkańcami. Otwarcie pierwszego sklepu wrocławskiego było ważnym krokiem dla marki DM, umożliwiającą jeszcze bliższe relacje z klientami i umacnianie swojej obecności w polskim rynku.

Zakupy pełne radości to motto dm, ale i doświadczenie, które przy każdych zakupach w naszym sklepie czeka na klientów. Dbamy o przyjemną atmosferę i wygodę zakupów i wierzymy, że między innymi dlatego klienci  z przyjemnością do nas wracają. Z tej okazji dajemy im specjalny jubileuszowy kupon z 10 proc. rabatem na cały asortyment, do wykorzystania z aplikacją “Mój dm” - mówi Hubert Iwanowski, dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów DM w Polsce. - W naszej najnowszej kampanii postawiliśmy między innymi na kolor, w celu podkreślenia pozytywnego doświadczenia w sklepach stacjonarnych oraz online. Chcemy być wiarygodni, dlatego w myśl zasady “Tu liczy się człowiek, tu kupuję” modelami w kampanii zostali nasi pracownicy. To oni stoją na co dzień frontem do klienta i dbają o nasz wizerunek — powiedział Iwanowski.

 

 

Fakty na temat drogerii dm

Drogerie dm to sieć sklepów, która posiada ponad 4000 punktów sprzedaży na terenie całej Europy. Zatrudniają one ponad 66 000 osób, które obsługują klientów i dbają o ich potrzeby. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów, aby sprostać oczekiwaniom swoich klientów. W sklepach można znaleźć produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne, kosmetyki, perfumy, żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto oraz karmę dla zwierząt. Ważnym elementem oferty drogerii dm są marki własne, które stanowią istotną część asortymentu. Przykładem takiej marki jest Balea, która oferuje produkty do pielęgnacji w atrakcyjnych cenach. Klienci mogą również znaleźć markę alverde, która jest liderem sprzedaży w kategorii certyfikowanych kosmetyków naturalnych.

Przez ostatnie 2 lata obficie informowałyśmy o planach i działaniach drogerii dm w Polsce między innymi w tekstach:

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. czerwiec 2025 03:28