StoryEditor
Drogerie
18.05.2023 00:00

DM świętują swoje pierwsze polskie urodziny. W kampanii pracownicy marki

Pierwszy rok działalności w Polsce wydaje się być sukcesem sieci drogerii dm - z tej okazji oferują klientom i klientkom atrakcyjną akcję promocyjną. / materiały marketingowe drogerie dm
DM-drogerie markt ruszają z kampanią, która skupia się na pozytywnych doświadczeniach zakupowych i prezentuje nową koncepcję komunikacji wizualnej marki. Kampania związana jest z pierwszym rokiem obecności DM w Polsce. W kampanii wystąpili pracownicy firmy.

Kampania o nazwie "Zakupy pełne radości w Twojej nowej ulubionej drogerii" została zaplanowana na kilka etapów i będzie trwała do 30 czerwca w ramach świętowania pierwszych polskich urodzin sieci drogerii dm. Dm skupia się ws trakcie tej akcji na budowaniu świadomości marki i promowaniu swoich marek własnych, a także na wyeksponowaniu korzyści związanych z zakupami, takich jak stała cena.

Kampania będzie obejmować różne kanały komunikacji, w tym działania online, takie jak media społecznościowe, punkty sprzedaży, lokalne rozgłośnie radiowe oraz nośniki OOH. Za opracowanie koncepcji kampanii odpowiadają niemiecka agencja Oddity i austriacka ReTALE, natomiast polska agencja Freundschaft zajęła się adaptacją materiałów i zakupem mediów. Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie internetowej www.dm.pl.

Drogerie DM w Polsce

Po zakończeniu pierwszego roku działalności drogerii DM w Polsce, sieć może się szczycić imponującymi wynikami. W swojej ofercie posiadają ponad 13 000 produktów dostępnych w drogeriach DM, a także ponad 11 500 produktów dostępnych w sklepie online na stronie www.dm.pl. Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu ponad 200 pracowników, którzy pracują zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w obszarze online. Drogerie DM mają również duże zaplecze logistyczne; posiadają 2 magazyny, które umożliwiają skuteczną dystrybucję towarów do swoich sklepów i sklepu online. Obecnie drogerie DM mają 14 stacjonarnych sklepów, które zajmują łączną powierzchnię 7 688 mkw.
 


Sieć drogerii DM, otwierając swój pierwszy sklep w Polsce, wybrała Wrocław jako miejsce swojej siedziby. Warto podkreślić, że przed nowo otwartym sklepem DM wrocławską przestrzeń zapełnia rodzina krasnali — Krasnal Baleusz, krasnalka Balea i ich małe dziecko — małe Balejątko. Ten symboliczny zestaw imion nawiązuje do silnego związku marki DM z miastem Wrocławiem. Marka Balea, będąca jednym z najpopularniejszych produktów własnych DM, zdobyła uznanie i zaufanie konsumentów. Jej rozpoznawalność jest tak duża, że krasnalom zdecydowano się nadać imiona inspirowane właśnie tą marką. To jest wyraz przywiązania drogerii DM do Wrocławia i chęci podkreślenia więzi z lokalnymi mieszkańcami. Otwarcie pierwszego sklepu wrocławskiego było ważnym krokiem dla marki DM, umożliwiającą jeszcze bliższe relacje z klientami i umacnianie swojej obecności w polskim rynku.

Zakupy pełne radości to motto dm, ale i doświadczenie, które przy każdych zakupach w naszym sklepie czeka na klientów. Dbamy o przyjemną atmosferę i wygodę zakupów i wierzymy, że między innymi dlatego klienci  z przyjemnością do nas wracają. Z tej okazji dajemy im specjalny jubileuszowy kupon z 10 proc. rabatem na cały asortyment, do wykorzystania z aplikacją “Mój dm” - mówi Hubert Iwanowski, dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów DM w Polsce. - W naszej najnowszej kampanii postawiliśmy między innymi na kolor, w celu podkreślenia pozytywnego doświadczenia w sklepach stacjonarnych oraz online. Chcemy być wiarygodni, dlatego w myśl zasady “Tu liczy się człowiek, tu kupuję” modelami w kampanii zostali nasi pracownicy. To oni stoją na co dzień frontem do klienta i dbają o nasz wizerunek — powiedział Iwanowski.

 

 

Fakty na temat drogerii dm

Drogerie dm to sieć sklepów, która posiada ponad 4000 punktów sprzedaży na terenie całej Europy. Zatrudniają one ponad 66 000 osób, które obsługują klientów i dbają o ich potrzeby. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów, aby sprostać oczekiwaniom swoich klientów. W sklepach można znaleźć produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne, kosmetyki, perfumy, żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto oraz karmę dla zwierząt. Ważnym elementem oferty drogerii dm są marki własne, które stanowią istotną część asortymentu. Przykładem takiej marki jest Balea, która oferuje produkty do pielęgnacji w atrakcyjnych cenach. Klienci mogą również znaleźć markę alverde, która jest liderem sprzedaży w kategorii certyfikowanych kosmetyków naturalnych.

Przez ostatnie 2 lata obficie informowałyśmy o planach i działaniach drogerii dm w Polsce między innymi w tekstach:

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2025 21:51
Dyrektor finansowa największej w USA sieci z kosmetykami po roku pracy zrezygnowała ze swojego stanowiska
Ulta Beauty to największy sprzedawca detaliczny kosmetyków w USAShutterstock

Ulta Beauty – amerykańska sieć sklepów z kosmetykami i produktami do pielęgnacji ciała, będąca zarazem największym sprzedawcą detalicznym kosmetyków w Stanach Zjednoczonych, zaczyna nowy rozdział. W środę ze stanowiska zrezygnowała dyrektor finansowa Paula Oyibo.

Oyibo pełniła rolę CFO od niewiele ponad roku. Na swojego tymaczasowego następcę wyznaczyła Chrisa Lialiosa – osobę z wewnątrz firmy. 

Paula Oyibo pracowała w Ulta Beauty od 2019 roku, stanowisko dyrektor finansowej objęła w kwietniu 2024. Zastąpiła wówczas wieloletniego dyrektora finansowego Scotta Setterstena.

Chris Lialios dołączył do Ulta Beauty w 1999 roku, zajmując w firmie różne stanowiska, związane z księgowością i finansami.

Ulta Beauty, która poinformowała o podjęciu poszukiwań nowego dyrektora finansowego poza firmą, potwierdziła swój roczny cel wzrostu sprzedaży do 1,5 proc. Sieć podniosła swój roczny cel zysku w maju, co miało wsparcie w silnym popycie na nowe produkty (w tym marki kosmetyki do pielęgnacji skóry oraz kategoria K-beauty).

Ulta Beauty jest największą siecią detaliczną z kosmetykami w USA. Oferuje produkty zarówno marek premium, jak i drogeryjne, o bardziej przystępnych cenach. W swoim asortymencie posiada kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, perfumy, a także akcesoria kosmetyczne. Ponadto Ulta Beauty oferuje usługi salonowe, w tym fryzjerstwo i wykonywanie makijażu. 

Ulta Beauty nie prowadzi na razie sklepów poza Stanami Zjednoczonymi, choć nie wyklucza ekspansji w przyszłości.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2025 09:00
Gdzie kupić oryginalne testery perfum, czyli pytanie, które odbiera perfumeriom klientki
Skąd wziąć oryginalne testery perfum? Odpowiedź nie jest jednoznaczna.M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Klientki i klienci drogerii często poszukują tańszych testerów i próbek perfum, aby zaoszczędzić pieniądze. Tracą na tym perfumerie, ale i sami kupujący, którzy liczą na dobrą jakość tych produktów.

Dlaczego testery cieszą się zainteresowaniem?

To oczywiste, że niemal każdy pragnie mieć oryginalne perfumy. Wyjątkowy, złożony, długo utrzymujący się zapach, idealnie dopasowany do klienta — to właśnie cechy dobrych perfum. Dla wielu konsumentów problemem jest cena takiego produktu, dlatego często zastanawiają się, gdzie kupić oryginalne testery perfum. Mając do wyboru kilka lub kilkanaście niewielkich opakowań, mogą swobodnie wybierać zapachy, zmieniać je w zależności od potrzeb, a także testować poza perfumerią — a wszystko to za cenę z pozoru znacznie niższą, niż przy zakupach w drogerii. Niestety tylko z pozoru.

Czy testery perfum są dobrej jakości?

W gruncie rzeczy oszczędność ta jest złudna, ponieważ próbki perfum kupione w sieci nie są zadowalającej jakości. Pomimo zapewnień sprzedawców, produkty te bardzo często są “odpowiednikami”, czyli po prostu podróbkami oryginalnych perfum czy wody toaletowej. Zamiast więc otrzymać tester markowego zapachu, klient dostaje artykuł podrabiany na wzór oryginału, który, rzecz jasna, różni się składem, trwałością i tym, jak reaguje ze skórą.

Drugim problemem są perfumy i wody będące wprawdzie markowymi, ale źle przechowywanymi, zwietrzałymi produktami, których jakość jest już od dawna wątpliwa. Te próbki również będą inaczej pachnieć oraz inaczej zachowywać się na skórze, niż kupione w perfumerii. Jak więc widać, szukając oszczędności, klient otrzymuje artykuły niskiego gatunku, niewarte swojej ceny.  Do tego należy dodać same opakowania tych testerów, często nieszczelne, w których zapachy nadal się utleniają i wietrzeją.

Próbki perfum z drogerii

Rozwiązaniem i rolą perfumerii powinno być edukowanie konsumentek i konsumentów. Informujmy klientki, że zamiast zastanawiać się, gdzie kupić oryginalne testery perfum, warto przyjść do drogerii i porozmawiać z konsultantami o swoich oczekiwaniach odnośnie zapachu, a następnie na spokojnie wybrać i wypróbować perfumy, poświęcając na to trochę czasu. Zachęćmy kupujące do spaceru po galerii handlowej czy okolicy w oczekiwaniu, aż uwolnią się głębsze nuty zapachowe, aby następnie mogły podjąć decyzję o zakupie.

image

Dupes — nowe-stare zagrożenie dla rynku perfumeryjnego

Niektórzy klienci lubią często zmieniać zapachy i nie przywiązują się do nich, inni jednak podchodzą do tego bardzo poważnie, wybierając perfumy, którym będą wierni przez lata. Z pewnością przy wyborze zapachu pośpiech jest złym doradcą, jeśli więc chcemy, by osoba kupująca była zadowolona i chętnie wracała do naszego sklepu, dobrze jest zaoferować jej czas i uwagę.

Przy większych zakupach warto dodawać własne próbki, pozwalając klientom zapoznać się z nimi w domu. Przede wszystkim jednak edukujmy o różnicy między produktami dostępnymi w perfumeriach, a oferowanymi w internecie “markowymi” testerami zapachów i ich wątpliwą jakością.

Podsumowując, tym, co skłania konsumentów do szukania próbek w sieci, jest chęć zaoszczędzenia pieniędzy oraz możliwość kupienia kilku małych opakowań, zamiast jednego większego. W efekcie otrzymują oni wody toaletowe kiepskiej jakości zamiast oczekiwanych oryginałów. Perfumerie mogą kształcić odwiedzających na temat perfum, ich jakości i specyfiki, aby przekonać ich do zakupu oryginalnych, markowych produktów w miejscu, które dba o jakość oferty.

Olga ‘Luca‘ Machuta-Rakowska

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. lipiec 2025 00:01