StoryEditor
Sieci i centra handlowe
01.09.2023 11:50

Rossmann, Pepco, Action i Lidl w parku handlowym w Łapach

Park handlowy Vendo Park w Łapach. Głównym najemcą drogeryjnym w obiekcie jest Rossmann / Trei Real Estate Poland
Rossmann jest głównym najemcą drogeryjnym w nowym parku handlowym Vendo Park w Łapach. Wkrótce do marek dołączy pierwszy w mieście Lidl.

Trei Real Estate Poland otworzył park handlowy w Łapach. To trzydziesty szósty Vendo Park w Polsce i  druga inwestycja dewelopera w województwie podlaskim.

Obiekt jest w pełni skomercjalizowany. Na powierzchni najmu ponad 6 tys. mkw. znalazło się dziesięć marek, a wśród nich drogeria Rossmann, dyskonty KiK, Pepco i Action, piekarnia Cymes, sklep firmowy polskiego producenta wędlin JBB Bałdyga, marka odzieżowa Sinsay, sklep sportowy Martens Sport, supermarket ze sprzętem RTV i AGD – Media Expert.

W październiku na terenie parku handlowego otwarty zostanie pierwszy w Łapach dyskont spożywczy Lidl o powierzchni 1600 mkw.

Vendo Park zajmuje działkę 2,21 ha, przy skrzyżowaniu ulic Wodociągowej i ppłk. Stanisława Nilskiego-Łapińskiego w Łapach. W sąsiedztwie inwestycji znajduje się modernizowana obecnie linia kolejowa, droga wojewódzka oraz dostępne obok niej obiekty handlowo-usługowe oraz zabudowa mieszkaniowa.

Koszt całej inwestycji wraz z ogólnodostępnym parkingiem na 200 miejsc wyniósł 7,60 mln EUR.

Parki handlowe cieszą się dużym zainteresowaniem wśród najemców, którzy chcą rozwijać swoje marki w miastach różnej wielkości, blisko swoich odbiorców oraz wśród konsumentów ceniących szeroki wybór asortymentu i komfortowe zakupy. Zapotrzebowanie na taki format handlowy na rynku jest wciąż bardzo wysokie, dlatego w planach mamy budowę kolejnych obiektów w całej Polsce

– mówi Jacek Wesołowski, dyrektor zarządzający, Trei Real Estate Poland.  

 

Vendo Park w Łapach to trzydziesty szósty park handlowy pod marką Vendo Park, rozwijaną w Polsce przez Trei Real Estate Poland. Deweloper planuje w tym roku oddać do użytku kolejne dwa obiekty – w Lubinie na Dolnym Śląsku oraz w Koninie w województwie wielkopolskim.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. wrzesień 2025 00:30