StoryEditor
Sieci i centra handlowe
26.02.2024 10:42

Target sieje postrach wśród brandów: nowa marka własna Dealworthy ma kusić klientów cenami od 1 dolara

Dealworthy to nowa marka własna sieć i Target. / Target
Target twierdzi, że w ramach nowej marki własnej detalisty będzie oferował artykuły codziennego użytku po cenach zaczynających się od dolara. Ceny produktów z linii Dealworthy zaczną się od mniej niż 1 dolara, a większość z nich będzie poniżej 10 dolarów, powiedział Target, dodając, że towary pojawią się w sklepach i na Target.com w tym miesiącu.

Target skupia się na klientach dbających o budżet, oferując nową, niedrogą markę z cenami artykułów codziennego użytku zaczynających się od mniej niż 1 dolara, co podkreśla sposób, w jaki inflacja uciskała Amerykanów i uderzyła w sprzedaż Target w ostatnich kwartałach. W tym miesiącu na półki w sklepach Target w całym kraju i w Internecie pojawi się nowa marka własna o nazwie Dealworthy, obejmująca 400 artykułów, od ładowarek do telefonów po jednorazowe talerze, a nawet bieliznę, celując w konkurencję, taką jak dollar stores (amerykański odpowiednik sklepów typu Wszystko Po 5 zł) i Amazon Basics.

image

Porównanie cen produktu o tym samym rozmiarze — patyczki do czyszczenia uszu Q-Tip i Dealworthy.

Target
Ceny należą do „jednych z najniższych”, jakie klienci zobaczą w sklepie Target, a niektóre produkty, takie jak elektronika, są o połowę tańsze od innych marek sprzedawanych w sklepie – stwierdził sprzedawca w komunikacie prasowym. Większość przedmiotów kosztuje mniej niż 10 dolarów, a najtańsze – poniżej 1 dolara. Firma wierzy, że może przyciągnąć nowych klientów, oferując im tańszą alternatywę o wiarygodności marki, która faktycznie jest własnością Target, a nie strony trzeciej, powiedział w notatce prasowej Rick Gomez, wiceprezes Target.

Wejście Dealworthy do sklepów Target oznacza wstrząs dla dwóch innych marek tej sieci, skupiających się na budżecie docelowym: Smartly i Up&Up. Ta pierwsza, która w dużej mierze skupiała się na artykułach gospodarstwa domowego, takich jak mydło i worki na śmieci, zostanie wycofana i zastąpiona przedmiotami Dealworthy. Analitycy przewidują, że Dealworthy może stać się poważnym konkurentem dla produktów markowych, zwłaszcza tych z niższej półki.

Czytaj także: Orientana wprowadza dział Outlet by zmniejszyć skalę sztucznego tworzenia odpadów

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. wrzesień 2025 22:35