25 maja 2022
Rozdaliśmy nagrody w kolejnej edycji rankingu Drogeria Roku. Ponad 30-osobowe jury złożone z menedżerów reprezentujących firmy kosmetyczne wskazało zwycięzców w 8...
24 maja 2022
23 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Mamy do czynienia z nowym światem. W perspektywie nową zimną wojnę, tworzenie się nowych bloków gospodarczych w celu zapewnienia stabilności łańcuchów dostaw, czy...
19 maja 2022
Klienci funkcjonują w środowisku podlegającym szybkim zmianom i w coraz większym stopniu zajmują ich kwestie zaufania, wartości i uczciwości. Zdaniem 88 proc....
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
KONSUMENT i TRENDY
STREFA URODY
Makijaż
RAPORTY I ANALIZY
8 września 2021, 15:08
wiadomoscikosmetyczne.pl
Wśród akcesoriów służących do aplikacji podkładów najpopularniejszy jest Beauty Blender, który w tyle zostawia inne gąbeczki, a także pędzle do makijażu (fot. shutterstock)
Najpopularniejszą formą podkładu na świecie jest krem BB. Do nakładania produktów najczęściej stosowany jest Beauty Blender – wynika z raportu The Face of the Nation przygotowanego przez brytyjską e-drogerię JustmylookJustmylook, jedna z najszybciej rozwijających się e-drogerii w Wielkiej Brytanii.
Justmylook, jedna z najszybciej rozwijających się e-drogerii w Wielkiej Brytanii, przeanalizowała dane firmy Statista, specjalizującej się w badaniach rynkowych i konsumenckich oraz wyszukiwania w Google. W ten sposób przygotowała raport dotyczący podkładów, zatytułowany The Face of the Nation. Pokazuje on upodobania konsumentów na świecie.
W wyniku tej analizy okazało się, że najpopularniejszą formą podkładu stosowanego na twarz jest krem BB, który łączy funkcję korekcji kolorystycznej skóry z właściwościami pielęgnacyjnymi. Produkt co prawda charakteryzuje się raczej delikatnym efektem krycia, jednak ta funkcja podkładów znalazła się na ostaniem miejscy w rankingu popularnych właściowości. Wyprzedziły ją matowe wykończenie, właściwości nawilżające oraz długi czas utrzymywania się na skórze.
Najlepiej sprzedające się marki podkładów to Clarins i Maybelline, a najwięcej wyszukiwań w Google mają Fenty Beauty, Estée Lauder i Dior. Natomiast największą liczba postów generowanych na Instagramie mogą pochwalic się MAC i Huda Beauty.
Wśród akcesoriów służących do aplikacji produktów najpopularniejszy jest Beauty Blender, który zdystansował inne gąbeczki, a także pędzle do makijażu.
Najpopularniejsze rodzaje i funkcje podkładów
• krem BB (65 krajów – 59 proc.)
• matowe wykończenie (15 krajów – 13,6 proc.)
• właściwości nawilżające (12 krajów - 11,8 proc.)
• długi czas utrzymywania się na skórze (8 krajów - 7,3 proc.)
• doskonałe wykończenie – efekt cery bez skazy (3 kraje - 2,7 proc.)
• podkład Airbrush (2 kraje - 1,8 proc.)
• krem CC (2 kraje - 1,8 proc.)
• pełne krycie (2 kraje - 1,8 proc.)
Najlepiej sprzedające się marki podkładów
• Clarins (29 krajów)
• Maybelline (25 krajów)
• NARS (11 krajów)
• MAC (11 krajów)
• Benefit (10 krajów)
• Fenty Beauty (9 krajów)
• Estée Lauder (8 krajów)
• L'Oréal (7 krajów)
• Huda Beauty (4 kraje)
• BareMinerals (3 kraje)
Popularne marki w Google
• Fenty Beauty - 3 350 000 wyszukiwań
• Estée Lauder - 368 000 wyszukiwań
• Dior - 301 000 wyszukiwań
• Wet 'n' Wild - 165 000 wyszukiwań
• Urban Decay - 40 500 wyszukiwań
• Mac - 33 100 wyszukiwań
• Glossier - 27 100 wyszukiwań
Delia Cosmetics umacnia swoją pozycję w segmencie kosmetyków do makijażu idealnie
Generacja Z czyli osoby w wieku 16-24 to już dość szeroko opisana grupa. Nadchodzi jednak
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022
12 kwietnia 2022