StoryEditor
Makijaż
29.11.2022 00:00

Testowane przez Wiadomości Kosmetyczne. Laura Conti seria balsamów do ust Lippy

Balsamy ochronne do ust to kosmetyk, który nie ma w zasadzie sezonowości, jest unisexowy i zawsze przydatny, od przedszkola do emerytury. Laura Conti proponuje zatem kolekcję balsamów zamkniętych w unikatowych opakowaniach i z urzekającymi, owocowymi zapachami w stylu drinkbaru. Zapraszamy na recenzję!

Lippy to seria pięciu balsamów inspirowanych popularnymi drinkami; miętowym Mojito, żurawinowym Cosmopolitanem, kokosowo-ananasową Piña coladą, cytrusową Tequila sunrise i malinowym Purple dream. Ich intensywne, ale przyjemne dla nosa zapachy przenoszą użytkownika czy użytkowniczkę na plażę w jakimś wyjątkowo ciepłym kraju — nawet w środku zimy! Mimo inspiracji drinkami balsamy nie zawierają alkoholu etylowego.

Interesujące opakowanie jest ergonomiczne i dobrze leży w ręce; pozwala nawilżyć usta nawet w biegu, oraz zapobiega zabrudzeniu pomadką torebki czy plecaka. Kształt kasetki jest również zaletą, ponieważ pozwala na wymacanie produktu w ciemnej torebce i niepomylenie go z innym przedmiotem. Kolorowe, przyciągające wzrok opakowania czynią z balsamów Lippy doskonały produkt impulsowy, który wielu klientów i klientek dorzuci do koszyka, stojąc w kolejce do kasy.

Formuła balsamów jest typowo pielęgnacyjna, z zawartością wosku candelila i olejku z migdałów. Wosk candelila stabilizuje teksturę produktu i utrudnia jego stopienie, natomiast olej migdałowy dodaje pomadce ochronnej właściwości ograniczających parowanie wody z warg, a tym samym utrzymanie fizjologicznego nawilżenia.

Zachęcamy do zapoznania się z naszą bardziej szczegółową recenzją! 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
03.10.2025 18:44
Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków
Makijażysta L’Oréal Paris - Harold James - zainspirował się ikonicznymi kreacjami, noszonymi przez Kendall JennerL‘Oreal mat.pras.

L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę i formę.

W kolekcji L’Oréal Paris x Mugler znalazło się sześć produktów do makijażu – w tym cienie do powiek, sztyft rozświetlający, maskara, wodoodporny eyeliner, pomadka do ust. Produkty pozwalają tworzyć nieograniczone looki i eksperymentowanie z makijażem. 

Kolekcja podkreśla ideę transformacji i ekspresji przez makijaż – linie, kolory i tekstury nakładane warstwowo nadają wymiar lookom, pozwalając każdemu produktowi stać się narzędziem kreatywności i stylizacji. Filozofia L’Oréal Paris – „Bo jestem tego warta” – harmonijnie łączy się z awangardowym DNA Muglera, którego esencją jest ekspresja, odwaga i ciągła transformacja. Połączenie innowacyjnych formuł L’Oréal Paris z modowym DNA Muglera tworzy globalny manifest kreatywności, siły i piękna, pokazując, że makijaż może być zarówno narzędziem wyrazu osobistego, jak i elementem haute couture.

image

Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV

Dodatkowo kolekcja prezentuje signature look stworzony przez Harolda Jamesa, globalnego makijażystę L’Oréal Paris. W atelier Muglera Harold James zainspirował się czterema ikonicznymi kreacjami noszonymi przez Kendall Jenner i stworzył cztery unikalne makijaże. Każdy look celebruje wizjonerskie projekty Muglera z końca lat 90., reinterpretując je na potrzeby współczesnej skóry, oczu i ust. Te makijaże pokazują, jak moda i uroda mogą współistnieć, dając nieskończone możliwości ekspresji i transformacji. 

Kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. październik 2025 18:41