StoryEditor
Producenci
11.02.2025 10:21

Zmiany w Jo Malone London: Jo Dancey mianowana nową Global Brand President

Jo Dancey - mianowana nową Global Brand President w Jo Malone London / mat.pras.

Jo Dancey będzie pełnić stanowisko Global Brand President w Jo Malone London. Jej zadaniem będzie też nadzorowanie działalności innych luksusowych marek perfumeryjnych z portfolio Estée Lauder: Kilian Paris i Editions de Parfums Frédéric Malle.

Jo Dancey ma ponad 20 lat doświadczenia w branży luksusowych kosmetyków. Specjalizuje się w działaniach, mających na celu zwiększanie atrakcyjność i wartości marek, uwzględniając zmieniające się preferencje konsumentów.

Od 2022 roku Dancey pełniła funkcję SVP Global General Manager w Jo Malone London, pracując nad strategicznym rozszerzeniem globalnej obecność tej brytyjskiej luksusowej marki, prowadząc kilka dużych, globalnych kampanii i inicjatyw.

Menadżerka dołączyła do Estée Lauder Companies w 2000 roku, gdzie pełniła funkcje kierownicze w zakresie finansów, operacji, strategii sprzedaży detalicznej, innowacji omnichannel oraz designu butików.

Nominacja Jo Dancey jest elementem nowej struktury organizacyjnej i zespołu zarządzającego Estée Lauder Companies. Firma poinformowała ostatnio o dużych redukcjach stanowisk managerskich (w ramach globalnych struktur wyeliminowanych zostanie blisko 7 tys. stanowisk), mających na celu ograniczenie kosztów i przeciwdziałania spodziewanym skutkom wojny handlowej, wywołanej przez zapowiedzi podwyżek ceł przez prezydenta USA Donalda Trumpa.

Czytaj też: Estée Lauder zapowiada przegląd marek z portfolio. Które trafią na sprzedaż?

Dzięki połączeniu awansu wewnętrznego najlepszych talentów oraz rekrutacji zewnętrznej będziemy podejmować decyzje szybciej i sprawniej, przełamując bariery i umożliwiając nam rozwój kadry kierowniczej na przyszłość – skomentował te zmiany Stéphane de La Faverie, prezes i dyrektor generalny Estée Lauder Companies.

Czytaj też: Rynek kosmetyczny odczuje skutki ceł Trumpa, klientów czekają podwyżki

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
18.03.2025 13:15
Coty rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii #UndefineBeauty
Coty rozpoczęło kampanię #UndefineBeauty w 2023 rokuCoty mat.pras.

Coty, jedna z największych firm kosmetycznych na świecie, organizuje w Nowym Jorku panel dyskusyjny z udziałem ekspertów. Cel to obalenie mitów, dotyczących piękna. Do wydawców słowników języka angielskiego zaapelowano o aktualizowanie “przestarzałych definicji piękna”.

Firma Coty, posiadająca w swoim portfolio marki z kategorii zapachów, kosmetyków kolorowych oraz produktów do pielęgnacji skóry i ciała, zorganizowała interdyscyplinarne spotkanie ekspertów, aby przedyskutować restrykcyjne ideały i definicje piękna. W ramach kolejnej odsłony kampanii #UndefineBeauty, panel obala mity dotyczące piękna i przedstawia perspektywy i opinie z zakresu neuronauki, sztuki, mediów społecznościowych, socjologii oraz zdrowia psychicznego, podkreślając potrzebę podjęcia wspólnych działań na rzecz zmian.

Nie istnieje jedna, obiektywna definicja piękna; nasze postrzeganie piękna jest nabyte, a nie ewolucyjne – mówi naukowiec zajmujący się badaniem mózgu i psycholog, profesor John-Dylan Haynes z Uniwersytetu Medycznego Charité w Berlinie.

Jako globalna firma kosmetyczna rozumiemy naszą odpowiedzialność za promowanie różnorodnych wizji piękna – powiedziała Sue Nabi, CEO Coty. – Nasze nieustające zaangażowanie w tę kampanię, w tym zorganizowany przez nas panel dyskusyjny z udziałem ekspertów z różnych dziedzin, podkreśla naszą determinację, by tworzyć piękno dla wszystkich. Naszym celem jest sprawienie, aby każda osoba czuła się najpiękniejszą wersją siebie – podkreśliła Sue Nabi.

Coty rozpoczęło kampanię #UndefineBeauty w 2023 roku, publikując list otwarty do głównych wydawców słowników języka angielskiego, w którym wzywa do aktualizacji definicji słowa "beauty" (piękno). W słownikach, często przywoływanym przykładem użycia tego słowa jest zdanie: "she was considered a great beauty in her youth" ("uważano ją za wielką piękność w młodości"). Kampania #UndefineBeauty uważa tego rodzaju przykłady za ograniczające i wykluczające. Do tej pory wydawcy słowników nie odpowiedzieli na to wezwanie, dlatego Coty ponownie apeluje o zmianę definicji, aby lepiej odzwierciedlała ona wartości współczesnego społeczeństwa.

Coty zachęca wszystkich do przyłączenia się do kampanii #UndefineBeauty i wspólnego działania na rzecz zmian poprzez podpisanie petycji na stronie change.org.

Więcej informacji na temat kampanii #UndefineBeauty można znaleźć na stronie coty.com/undefine-beauty

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.03.2025 11:51
Coach przedłuża umowę licencyjną na swoje perfumy z Interparfums
Coach współpracuje z Interparfums od 2015 rokuIG Interparfums_official

Interparfums SA i Coach poinformowały, że odnawiają swoją globalną umowę licencyjną, zawartą na wyłączność, dotyczącą tworzenia, produkcji i dystrybucji zapachów amerykańskiej marki do do 2031 roku.

Obydwie firmy potwierdziły również, że w efekcie kontynuowania współpracy jeszcze w tym roku na rynek trafią dwa nowe zapachy.

W ciągu niecałych dziesięciu lat udało nam się zbudować spójną ofertę zapachów, opartą na marce wysokiej jakości, rozpoznawalnej zarówno ze względu na swój wizerunek, jak i produkty – stwierdził Philippe Benacin, prezes i dyrektor generalny Interparfums SA. – Jesteśmy niezwykle ambitni oraz pewni dalszego wzrostu marki w perspektywie krótkoterminowej, średnioterminowej i długoterminowej, szczególnie napędzanego przez jej komplementarność, gdzie równie popularne są zapachy męskie, jak i damskie – dodał Benacin.

Coach, należący do nowojorskiej firmy Tapestry, po raz pierwszy nawiązał współpracę z Interparfums w 2015 roku w obszarze linii zapachów. Wcześniej firma specjalizowała się w wyłącznie w galanterii skórzanej.

Sprzedaż zapachów marki Coach wzrosła z zaledwie 10 mln euro w 2015 roku do ok. 190 mln euro w roku 2024.

Czytaj też: COS poszerza ofertę i debiutuje z linią perfum oraz świec zapachowych

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. marzec 2025 14:50