27 czerwca 2022
Sieć DP Drogerie Polskie obchodzi w tym roku 12-lecie istnienia. To jedna z najdłużej działających na rynku drogeryjnych sieci franczyzowych, która zrzesza blisko 300...
24 czerwca 2022
23 czerwca 2022
22 czerwca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
OnlyBio zaprezontowała innowacyjną aplikację mobilną, która umożliwia zbudowanie i zaplanowanie indywidualnego programu pielęgnacji włosów. OnlyBio Stories to...
Ostatnie wyniki badania NPD pokazują, że kobiety, przynajmniej te w Stanach Zjednoczonych wróciły do swoich dawnych nawyków związanych z makijażem – a nawet...
31 maja 2022
– Francuska grupa kosmetyczna L'Oréal jak dotąd nie widzi żadnego wpływu inflacji na zakupy produktów kosmetycznych – powiedział wczoraj...
30 maja 2022
18 maja 2022
4 maja 2022
2 maja 2022
Bycie częścią korporacji zobowiązuje, ale daje też całkiem nowe możliwości – eksportowe i w działalności krajowej. Rozmawiamy o nich z Ewą Blocher, dyrektor generalną firmy Dax Cosmetics, należącej do grupy Rohto Pharmaceuticals.
Kategoria produktów do pielęgnacji stóp rośnie rok do roku o około 2-3 proc. Nabiera rozpędu dzięki innowacyjnym produktom. Sprzedaż nadal jest sezonowa, ale w mniejszym stopniu niż kiedyś.
Wartość sprzedaży kosmetyków i produktów toaletowych wyniesie w tym roku w Polsce 23 mld złotych – podaje „Rzeczpospolita”.
Komentarzy 1
Cienie do powiek mają za zadanie modelować kształt oka oraz akcentować naturalny kolor tęczówki. Kobiety chętnie sięgają po nie podczas wykonywania codziennego makijażu. Do dyspozycji mamy cienie o różnych masach, konsystencjach, fakturach, wykończeniu, kolorach oraz trwałości. Wybór jest bardzo duży, a ceny wahają się od niskich aż
Współczesna kobieta jest przede wszystkim niezależna i skupiona na karierze – tak orzekli Polacy, którzy wzięli udział w badaniach opinii, przeprowadzonych przez dom badawczy IPSOS w styczniu 2017 r.
Sejm przyjął, a Senat zatwierdził nowelizację ustawy Prawo farmaceutyczne zgodną z projektem zwanym „apteka dla aptekarza”. Zatem jej los wydaje się przesadzony. Coś zmienić w tej sprawie może tylko ewentualny brak podpisu prezydenta. Zwolennicy i przeciwnicy nowego porządku całkiem inaczej widzą krajobraz po wejściu zapisów w życie.
Serie kosmetyczne do pielęgnacji cery coraz częściej uzupełniane są produktami w postaci serum – z pipetką lub w ampułkach. Formuły tych preparatów zawierają znacznie większe stężenie substancji aktywnych niż krem na dzień czy na noc, a nawet maseczki z tej samej linii. Przeznaczone są dla tych konsumentek, które oczekują szybkich i
Sejm przyjął nowelizację ustawy Prawo farmaceutyczne zgodną z projektem zwanym „apteka dla aptekarza”. Według nowych przepisów apteki będą mogli otwierać tylko farmaceuci albo ich spółki.
Instytut badawczy ABR Sesta porównał strategie promocyjno-asortymentowe dyskontów z lat 2015-2016. Z analizy wynika, że w ostatnim roku Biedronka zwiększyła liczbę publikacji tematycznych aż o 75%. Tego rodzaju gazetki stanowią 65% wszystkich jej wydawnictw. Tymczasem, u konkurencji ich udział nie przekracza nawet 10 proc.
W czwartek odbyło się trzecie posiedzenie komisji Komisji Deregulacyjnej obradującej nad nowelizacją ustawy Prawo farmaceutyczne. W komisji przepadła zasada apteka dla aptekarza. Inne ważne ograniczenia zostały niezmienione.