StoryEditor
Producenci
01.03.2023 00:00

TOP 10 artykułów lutego 2023: Woolworth, Lush i aplikacja Super-Pharm

Luty obfitował nam w nowości, wejścia i otwarcia. Pierwszy stacjonarny sklep kultowej marki Lush w Polsce, ogłoszenie wejścia dyskontu Woolworth na nasz rynek, pierwszy sklep Madonis... a poza tym dużo finansowego i prawnego know-how. Zapraszamy do lektury zestawienia 10 najczęściej czytanych tekstów lutego 2023 r.!

1. Niemiecki dyskont Woolworth wchodzi do Polski

Woolworth, niemiecka sieć dyskontów z asortymentem pokrewnym do KIK i Action, oficjalnie ogłosiła swoje wejście do Polski. Jeden z pierwszych sklepów będzie mieścił się w niedawno otwartym ponownie centrum handlowym Fort Wola w Warszawie, i można się spodziewać, że na jego półkach znajdzie się co najmniej kilkanaście marek kosmetycznych.

2. Jak Polacy kupują kosmetyki w dobie kryzysu? Wyniki Raportu Beauty Insight Box [TYLKO U NAS]

Jak pokazują wnioski z raportu, szczególnie interesujący okazuje się wyraźny podział preferencji zakupowych ze względu na różnice pokoleniowe. Inaczej do zakupu kosmetyków podchodzą Baby Boomers i przedstawiciele generacji X, Y i Z. Ci ostatni – tzw. „Zetki”, od pozostałych pokoleń odróżniają się najmocniej – mówi Ewa Eron, COO w Inisght Lab, współautorka Raportu Beauty Insight Box.

3. Procter & Gamble: nowe biuro w Warszawie dla wszystkich pracowników i ich potrzeb

Położony na warszawskim Targówku P&G Warsaw Hub odpowiada na potrzeby wszystkich pracowników i pracownic — także tych z niepełnosprawnościami. Biuro jest także zaprojektowane z myślą o dbałości o środowisko i minimalizację negatywnego wpływu na planetę.

4. Sklep Madonis w Wesołej to dopiero początek. Firma rozważa budowę sieci własnych sklepów

W nowootwartym w warszawskiej dzielnicy Wesoła sklepie Madonis znajduje się około 360 SKU: są to znane już konsumentom i konsumentkom kosmetyki do twarzy, ciała i włosów, higieny jamy ustnej oraz szeroka gama chemii gospodarczej. Marka planuje otwarcie kolejnych lokalizacji.

5. Agnieszka Rokiel, Maciej Maćkowiak: W aplikacji Super-Pharm połączyliśmy sprzedaż z lojalnością

Maciej Maćkowiak, lead product manager w Super-Pharm, i Agnieszka Rokiel, senior UX designerka w Future Mind, opowiedzieli Wiadomościom Kosmetycznym o procesie projektowania i programowania nowej wersji aplikacji mobilnej Super-Pharm. Jej funkcjonalności i przyjazny UX uwiodły klientów i klientki w całej Polsce.

6. Tłumy na otwarciu pierwszego sklepu LUSH w Polsce. Mamy zdjęcia!

17. lutego 2023 r. w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy został otwarty oficjalnie pierwszy polski stacjonarny sklep marki Lush. Kolorowe bomby do kąpieli, maseczki, kostki rozpuszczalne i do masażu, zapachy i upominki przyciągnęły tłumy klientów i klientek, którzy mogli i mogły na miejscu zrobić własną bath bomb.

7. Branża Beauty masowo przyłącza się do akcji Dobrowolny ZUS dla przedsiębiorców

Trwa akcja zbierania podpisów pod projektem Dobrowolny ZUS dla Przedsiębiorców w Polsce, zainicjowanej przez Adama Abramowicza, Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców. Abramowicz wróży, że zwiększająca się po okresie ulgowym stawka ZUS może powodować masowe przenoszenie się przedsiębiorców — w tym z branży kosmetycznej — do szarej strefy.

8. GFK: Kosmetyki nadal sprzedają się tonami, ale rynek rośnie tylko wartościowo

 – W ubiegłym roku przeciętny polski konsument kupił średnio o 300 gramów mniej kosmetyków niż rok wcześniej. Mimo, że w ujęciu ilościowym odnotowaliśmy spadki, to wartościowo mówimy o wzrostach rzędu 8 proc. To kolejny przykład z ostatnich miesięcy, kiedy kupujemy mniej, a wydajemy więcej – komentuje Magdalena Pac-Pomarnacka, konsultantka Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

9. Hebe rozwija e-commerce i szuka menedżerów do zespołu

Sieć drogerii Hebe poszukuje mendażerów i menadżerek. Jak napisano w ogłoszeniu, kandydat/ka ma być "operacyjnym capo di tutti capi (optymalizacja to Twoje drugie imię, z taką samą pasją potrafisz dyskutować o sensie dark storów z działem logistyki, rozmawiać z marketingiem o ROASie dla DPA jak i planować nową aktywację lojalnych z działem CRM)".

10. Chajzer, Doda i Rozenek-Majdan oskarżeni przez UOKiK o wprowadzanie konsumentów w błąd

Dorota Doda Rabczewska, Małgorzata Rozenek-Majdan i Filip Chajzer, troje popularnych influencerów, znalazło się na celowniku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Prezes UOKiK, Tomasz Chróstny, postawił im zarzuty nieprawidłowego oznaczania treści reklamowych, za co grozi im kara w wysokości do 10 proc. ich rocznego obrotu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. kwiecień 2024 03:26