1 czerwca 2023
DM-Drogerie Markt w Polsce nie planują fali obniżek cen produktów marki własnej Balea, tak jak zrobiła to spółka w Austrii. – Ceny oferowanych produktów...
31 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Avon zdigitalizował swój model biznesowy, wprowadzając wirtualne metody kontaktu. Było to konieczne wobec zmian cyfrowych, społecznych i demograficznych. Wywołało to...
Człowiek ma na swoim ciele blisko 5 mln włosów (na głowie rośnie ich jedynie około 120 tysięcy)! Już w starożytnym Egipcie poddawano się zabiegom usuwania owłosienia...
29 maja 2023
26 maja 2023
Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie. Bo choć polskie społeczeństwo się starzeje, tak jak i w innych krajach, to nadal jest...
23 maja 2023
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Sieci handlowe
HANDEL
25 kwietnia 2022, 14:42
Marta Kudosz
Pepco wprowadziło do swojej oferty kosmetyki. Najbogatsza jest kategoria produktów do pielęgnacji włosów. (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
Pepco wprowadziło kosmetyki do swojej oferty. Półka kosmetyczna jest dostępna w wybranych lokalizacjach, których jest już setka. Przyjrzeliśmy się dokładnie, jakie kosmetyki można nabyć w tej sieci.
Jak już informowaliśmy, sieć Pepco do swojej oferty dołączyła kosmetyki. Są one dostępne w wybranych sklepach. To już sto placówek, w których można kupić produkty także polskich producentów.
Czytaj: Pepco także sprzedaje kosmetyki. Są już w 100 sklepach
Odwiedziliśmy jeden ze sklepów Pepco, by bliżej przyjrzeć się kosmetycznej ofercie.
Regał z kosmetykami w Pepco jest podzielony na cztery sekcje: makijaż, włosy, pielęgnacja i dziecko. Zacznijmy od makijażu - tu króluje modna marka Make-up Revolution. W ofercie podkłady, pudry, bronzery, rozświetlacze, kredki, błyszczyki, cienie do powiek, eyelinery… jednym słowem cała kolekcja kosmetyków niezbędnych do wykonania pełnego looku.
Dużą cześć oferty stanowią żele pod prysznic oraz balsamy do ciała popularnych marek takich jak: Ziaja, Barwa, Green Pharmacy, Le Petit Marseillais, Vis Plantis, Lux czy Axe. Mamy więc do wyboru marki koncernowe i kosmetyki znanych polskich firm.
W kategorii pielęgnacji twarzy również sieć postawiła na znanych producentów. To kremy Ziaja i AA czy Green Pharmacy. Dostępne są także żele do mycia twarzy i płyny micelarne, czyli podstawowy asortyment.
Bogata jest oferta kosmetyków do pielęgnacji włosów. Takich produktów znajdziemy tu najwięcej. Szampony, maski i odżywki do włosów różnego typu.
Rodzice maluchów od teraz w Pepco mogą kupić nie tylko ubranka i zabawki, ale również produkty kosmetyczne przeznaczone dla najmłodszych. Na tej półce „dziecko” znajdziemy kosmetyki do mycia i pielęgnacji ciała od takich marek, jak Linomag, Lula, Bobini oraz Only Bio, a także chusteczki pielęgnacyjne marki Poopeys. To sprawia, że teraz oferta dla dzieci tej sieci jest kompleksowa.
Pepco to europejska sieć sklepów oferującą odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w niskich cenach. Swój rozwój w Polsce rozpoczęła ponad dwadzieścia lat temu. Dziś ma około tysiąca sklepów w Polsce i w sumie 2,5 tys. w Europie. Średnio obsługuje 20 mln klientów miesięcznie. Wprowadzenie przez sieć kategorii kosmetycznej może być więc istotną wartością z punktu widzenia producentów budujących dystrybucję.
Przeczytaj również: Pepco Group zapowiada dalszy rozwój pomimo zakłóceń w branży handlowej
Na początku Pepco było postrzegane jako sklepy z tanimi produktami o adekwatnej jakości. Jednak na przestrzeni lat, zarówno oferta, jak i wygląd samych sklepów, uległy transformacji. Wnętrza sklepów Pepco są też bardziej estetycznie i przestronne, a nowe punkty powstają w coraz bardziej prestiżowych lokalizacjach. Dowodem na rozwój formatu jest właśnie wprowadzenie oferty kosmetycznej.
Przeczytaj również:
Co znajdziemy na drogeryjnych półkach Biedronki? [FOTOREPORTAŻ]
Kosmetyki w Dealz – „Wielkie marki, mini ceny” [FOTOREPORTAŻ]
Półka drogeryjna sieci Stokrotka z ciekawą ofertą dla rodziców [FOTOREPORTAŻ]
Rossmann jest jednym z najemców w parku handlowym Era Park w Iławie, który został
Pepco, sieć dyskontowa sprzedająca także kosmetyki, dołączyła do Polskiego Paktu Plastikowego
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023