25 maja 2022
Rozdaliśmy nagrody w kolejnej edycji rankingu Drogeria Roku. Ponad 30-osobowe jury złożone z menedżerów reprezentujących firmy kosmetyczne wskazało zwycięzców w 8...
24 maja 2022
23 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
26 maja 2022
Uważam, że rozpoczynający się kryzys, ten trudny czas, który jest wciąż przed nami, spowolni wprowadzanie na rynek nowych marek i produktów. Producenci będą...
Gdy pytamy klientów, co kieruje ich decyzjami zakupowymi, to na pierwszym miejscu pojawia się cena, a na drugim i trzecim promocje i wyprzedaże. Jednak już z obserwacji...
19 maja 2022
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
Biznes
WYWIADY I OPINIE
HANDEL
2 maja 2022, 11:10
wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie pierwszej w Polsce drogerii DM wzbudziło duże zainteresowanie w branży (fot. Shutterstock)
Wiosna przyniosła branży kosmetycznej kolejnych graczy detalicznych. Na polskim rynku pojawiła się nowa sieć, mocni gracze inwestują w e-commerce. Dyskonty i markety rozbudowują kosmetyczną półkę. Pomimo wojny na Ukrainie, rosnącej inflacji wszyscy starają się funkcjonować normalnie i myśleć o przyszłości. Niektórzy nawet wykorzystali kryzys do zmiany zawodowej drogi. Poniżej przedstawiamy zestawienie najczęściej czytanych tekstów na naszym portalu wiadomoscikosmetyczne.pl w kwietniu 2022 r. Ranking stworzyliśmy na podstawie Google Analytics.
1. Barbara Goździkowska: Potrzebowałam zmian po życiu w korporacyjnym kokonie
Numerem jeden kwietniowego zestawienia okazał się wywiad z Barbarą Goździkowską, byłą prezes Avon Polska oraz sieci Drogerie Natura, która zdecydowała się zmienić ścieżkę swojej zawodowej kariery. O swoich doświadczeniach opowiedziała Katarzynie Bochner.
2. Pierwsza drogeria DM w Polsce. Nowoczesna, przyjazna rodzicom i dzieciom [GALERIA ZDJĘĆ]
Wszyscy czekaliśmy na otwarcie pierwszej drogerii DM w Polsce z niecierpliwością. Wreszcie mogliśmy zobaczyć, jak wygląda pierwszy sklep tego niemieckiego giganta, który ruszył we Wrocławiu i sprawdzić co znajduje się na jego półkach.
3. Pepco także sprzedaje kosmetyki. Są już w 100 sklepach
Ta wiadomość zaciekawiła wszystkich w branży. Popularna sieć oferującą odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w niskich cenach postanowiła rozszerzyć ofertę o kosmetyki. Wprowadzenie tej kategorii jest istotne z punktu widzenia producentów budujących dystrybucję.
4. Hebe uruchamia marketplace. Startuje projekt Hebe Partner
Hebe jeszcze mocnej wchodzi w e-commerce. Hebe Partner to najnowszy projekt sieci drogeryjnej, która prowadzi blisko 300 sklepów stacjonarnych w Polsce i internetową drogerię hebe.pl.
5. Monika Słapczyńska, Orientana: Jak działać na światowych platformach e-commerce i które wybrać? Poradnik dla branży
Zawsze interesują Państwa wywiady z osobami z branży i ich doświadczenie. Tym razem podzieliła się nim Monika Słapczyńska, global e-commerce specialist w firmie Orientana, która opowiedziała, z jakimi platformami warto współpracować, jakie czyhają pułapki, jak opanować listingi, rozliczenia i logistykę i gdzie szukać pomocy.
6. Pierwsza drogeria DM w Polsce otwarta! Zobacz film i zdjęcia!
Dzięki temu, że nasza redakcja uczestniczyła w otwarciu pierwszej drogerii DM w Polsce, mogliśmy zaprezentować unikalne zdjęcia i nagrania, które pozwoliły Państwu przyjrzeć się szczegółom ich oferty.
7. Nivea, Garnier i OnlyBio to najczęściej wybierane marki pielęgnacji włosów [RAPORT]
98 proc. ankietowanych w badaniu 2022 FMCG Brands We Shop Blix & Kantar potwierdziło, że kupuje szampony i odżywki do włosów. Najwięcej z nich wskazało na markę Nivea (22 proc.). Główną grupę nabywców tej marki stanowią shopperowi domatorzy.
8. W drogeriach DM ma być zawsze tanio. Sieć zdradza szczegóły swojej polityki cenowej
To już kolejny tekst w kwietniowym zestawieniu dotyczący sieci DM. DM Drogerie Markt mają inną politykę cenową niż działające w Polsce sieci drogeryjne. Nie skupia się na promocjach. Cena ma być stała, zawsze na korzystnym poziomie w porównaniu do konkurentów.
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest
Spółka Miraculum przeprowadziła w pierwszych trzech miesiącach 2022 roku akcje
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022